annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

restwaarde van 24.08 word 100 euro

Topic gestart op: 27-01-23 15h02

Antwoorden: 4 antwoorden

vanackerealain
Gewaardeerd verkenner

restwaarde van 24.08 word 100 euro

Beste , 

 in december 22 nieuwe smartphone met abo , mijn oud abo loopt nog 2 maand dus restwaarde volgens de tabel 20.08 euro zonder btw 

ik krijg dus mijn afrekening factuur daar word 100.08 aangerekend ik heb de screenshots van mijn tabel en toch geven ze niet toe . hierbij de screenshots  van mijn tabel 2022-12-27 (1).png2022-12-27.png

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@vanackerealain 

Je hebt dus de restwaarde betaald maar heb je ook op je factuur bekeken wat er allemaal aangerekend wordt ? 

Bij het aangaan van een nieuw contract wordt je restwaarde in rekening gebracht + je abonnement van de resterende maand + abonnement van de nieuwe maand. Alles wordt dan pro rata berekend. 

Lees ook deze deze link eens door wat ik gemaakt heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
vanackerealain
Gewaardeerd verkenner

Factuur staat restwaarde , en waarom zou dan bij mijn vrouw wel de restwaarde zijn van de tabel en ik anders !! leg me dat eens uit  contracten werden op paar dagen verschil afgesloten . 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vanackerealain 

Als je een expert uitleg wil over je factuur dien je de klantendienst te contacteren. 

Ik ben ook maar een klant en geen medewerker dus kan je er niet mee helpen. Enkel heb ik je een advies mee gegeven om het eens na te kijken maar als je geen ander verschil ziet op je factuur moet je de klantendienst bellen of langs gaan in een Orange shop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@vanackerealain  goedemorgen,

wij kunnen je hiermee niet helpen hoor, zijn ook klanten net als jij.

Neem contact op met nr 5000 of via de sociale media.

Of nog beter ga er eens mee naar de Orange shop.

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen