annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tempokaart omzettern naar abonnement

Topic gestart op: 25-10-19 16h26

Antwoorden: 7 antwoorden

dvdv
Aspirant verkenner

tempokaart omzettern naar abonnement

Ik heb buiten mijn wil om 2 nummers omgezet gezien naar een tempokaart. Reden was ontslag bij werkgever, maar nummers konden zo behouden blijven ... tot zover :=goed ... ik was met 2 nummers al ca 5 jaar klant, via bedrijf dan ...

De klantendienst gecontacteerd en navraag gedaan om deze kaarten om te zetten naar abonnement zodat we kunnen telefoneren en mobiele data gebruiken. vb 2 x koala of zo ... 

Dan komt de melding dat dit niet gaat ! men kan geen nieuwe klanten inschrijven als die een nummer van een tempo kaart moeten overdragen, eerst 10 dagen je blauw betalen ( intusses ca 50 euro in 1 week ) om verder te telefoneren ! 

Is dit nog van deze tijd ? Beste klantendienst, ik kan jullie anders toch niet schriftelijk bereiken ... U jaagt 2 nieuwe klanten gewoon weg uit uw bestanden ! 

Zijn er nog gelijke ervaringen ?

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
FraukeDB
Aspirant verkenner

Zou toch raar zijn dat dit niet zou kunnen. 
ik heb dit overlaatst ook zonder problemen kunnen doen. Heb het wel gedaan via de shop. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@dvdv 

Dit lijkt mij toch vreemd ... Ik zou de klantendienst eens via messenger of twitter contactereren, die antwoorden vrij vlot en accuraat en bovendien heb je dan ook een spoor van het "gesprek".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@dvdv 

Ik heb eens wat rondgeneusd en vind toch nergens een aanwijzing dat het omzetten van een tempo-kaart naar een abonnement met behoud van nummer niet zou kunnen ...

Wie weet kan @Totem hier wat licht in de duisternis brengen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen