annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbruik raadplegen

Topic gestart op: 02-09-19 20h05

Antwoorden: 6 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

verbruik raadplegen

sinds 16 aug overgeschakelt naar nieuw abo,bij het raadplegen van mijn verbruik zie ik zowel mijn oude als mijn nieuw abo staan.

oud abo bellen naar alle netwerken  1u30resterend ,0 sms verbruikt,4,00gb resterend, buiten abo word toegevoegd aan volgend factuur,verbruik nog 5 dagen.

nieuw abo koala  bellen alle netwerken onbeperkt,orange circle onbeperkt,sms onbeperkt,surfvolume 4G bij dit laatste kan ik niet zien hoeveel ik momenteel al verbruikt heb balk blijft volledig grijs ( gelezen bij info surfvolume is direkt zichtbaar ,de rest zou een 3 tal dagen duren om aantepassen.Kontakt opgenomen met klantendienst antwoord app verwijderen en terug installeren alles word dan gereset en kun je je verbruik volgen.al 20 x app verwijdert en geinstalleerd zonder resultaat.Dan maar naar de shop gebeld antwoord dit kan een maand duren voor alles is aangepast.Resultaat nog altijd geen surfvolume raadplegen.surfvolume is bijgewerkt 2-9 met de melding 0 gb verbruikt.Is dit allemaal normaal,hoe mijn surfvolume raadplegen,wie weet raad????????????????????????

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  in uw app ziet u vanaf de volgende aanrekenings periode uw uiste verbruik staan. Als u in de app kijkt ziet u staan zoveel dagen resterend. Als deze dagn om zijn is dus uw aanrekenings periode om en gaat u het juiste verbruik zien staan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ronaldo
Ervaren verkenner

Dan kan je toch niet direct je surfvolume raadplegen zoals ze vermelden bij info en de klantendienst zegt dat alles direct gereset word bij het opnieuw installeren van de app.Afwachten of het raadplegen surfvolume wel lukt na afsluiten van periode.Eventuele TIP misschien direct die omschakeling maken,als je in het begin van je periode zit kan je een hele tijd geen verbruik raadplegen en zou het kunnen dat je al snel alles opgebruikt hebt.

Alvast dedankt voor je reactie.Smiley Vrolijk

patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  je kan wel direct je volume raadplegen daar is de app voor gemaakt maar het is een indicatie op dat moment het juiste volume is pas de volgende ochtend als alles bij gewerkt is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronaldo 

In de app staat steeds vermeld op welke dag/uur de vermelde gegevens zijn  bijgewerkt. Je zal merken dat het datavolume steeds vrij recent is bijgewerkt, bellen en smsjes zijn dikwijls een dag achter.

Voor uw dataverbruik op te volgen hoef je dus niet tot de volgende dag te wachten, daar speelt men vrij kort op de bal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen