Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 11h48
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten/tempo-easy
staat dat Tempo Easy-kaart voor 15Euro 150 min of 150 sms of 150 MB geeft.
Maar ik heb net herladen voor 15Euro voor mijn nummer **bleep**7 en
blijkbaar slechts 100 minuten. Klopt dat wel ? Op
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen staat
overigens ook
Tempo Easy
15Euro 100 minuten
Dat lijkt me wel raar.
Krijg ik nu 150 of 100 minuten voor 15 Euro ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @miadevos ,
Met Tempo easy verbruik je de €15 euro aan:
€0.10/min
€0.10/sms
€0.10/mb
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste, ik heb het zelfde probleem als Alexanderth, ik had op 13/2/21 mijn kaart herladen, en dan gelden volgende tarieven 0.10 sms/0.10 bellen/0.10 data(voor één jaar). Als ik dan wil surfen wordt ik doorverwezen naar het orange network aan een duurder tarief. Ik heb het 5000 nummer gebeld, en daar zeiden ze dat dit een technische fout was, maar hij kon mij niet verder helpen, hij zei dat ik naar de shop moest gaan. volgens mij bellen die naar dezelfde dienst, dus mijn probleem is nog niet opgelost. Dit is niet de eerste keer dat dit voorvalt. Naar de shop doorverwijzen lost mijn probleem niet op, ik ben er al meerdere keren geweest. Als er gratis data is dan is er geen enkel probleem. Heeft hier iemand een antwoord of een oplossing voor?
Goedeavond allen,
@Stevespirletkan je je probleem eventueel verder toelichten? Kan je wel verdersurfen per MB aan een tarief van 0,5 euro per MB zoals bij Tempo Giga of bedoel je dat je een optie moet kiezen die duurder uitvalt?
En zoals je ook al hebt aangehaald belt de Orange-shop ook naar een intern 5000 nummer. Toen ze het in de shop niet opgelost kregen moet ik thuis zelf nogmaals proberen. Verder heb ik al een 10-tal telefoontjes gepleegd en meerder forms ingevuld via particulier en business, maar bij beide krijg ik steeds te maken met (onbekwame) telefonisten die maar gewoon een workflow volgen.
Na het laatste contact met een teamleader, die meer bevoegdheden zou hebben voor de blokades op te heffen, en het legal-dept. (eind april 2020) heb ik er de brui aan gegeven en heb ik me neegelegd bij het feit dat ik nooit zal "verder kunnen surfen aan 0,1/MB."
Ik wens je alvast veel succes en een gepaste oplossing. Maar ik raad je tegelijkertijd ook aan andere opties open te houden.
Mvg, Alexander
Dag Alexander,
het is inderdaad normaal 0.10 cent per MB, en als wil verder surfen is dit aan een tarief van 0.50 cent per MB, ze sturen zwart op wit dat de belwaarde één jaar geldt(tenzij herlaad bedrag op is natuurlijk).
Heb je al eens gestuurd naar het webcare team via Messenger op Facebook ? je dient wel een account te hebben anders kan je ook sturen via Twitter als je daar een account hebt.
Ze kunnen je vraag direct door geven aan de juiste dient en nemen contact terug met jou op als er een oplossing is. Je dient dus wel een paar dagen te wachten voor je een antwoord hebt , op dit moment is het namelijk ook drukker dan normaal.
Dag Patrick,
Nog niet, ik heb wel een live account op messenger, maar ik heb dit al jaren niet actief gebruikt. Hoe kan ik dit best aanpakken?