Tips & tricks van de community
Ontdek alle tips en tricks die beschikbaar zijn op onze community met betrekking tot de producten en diensten van Orange!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
patrick2
Leidende sjamaan
4 6 595

Gebruik van Mesh Wifi

Hierbij heb ik een topic gemaakt over het gebruik en de installatie van het Mesh Wifi systeem. Dit systeem wordt toch steeds meer en meer toegepast door de meeste om hun wifi dekking beter te krijgen en te maken. Daarom heb ik hierover een topic toegewijd die je kan helpen bij de installatie ervan. 

Hier kan je terug gaan naar de topic die ik gemaakt heb om je te helpen bij de installatie en het gebruik ervan. 

BV-LM7CR3BCSZpjcCVuF5Fkd.jpg

6 Opmerkingen
Hanan
Ervaren verkenner

@patrick2 

Ik vind het zeer spijtig dat Orange dat zelf niet heeft voorgesteld.  Ik heb 59€ installatiekosten betaald voor een service die niet naar behoren werkt. En een technieker die na 30 min al weg was. Voorheen had ik dat probleem niet.

Ik ben totaal niet handig aangelegd en heb geen vent in huis.  Ik zou zelfs niet weten hoe aan dat Mesh verhaal te beginnen . Terwijl indien ik geïnformeerd was geweest had ik dat gelijk meebesteld en had de technieker alles kunnen installeren 

MustafaY
Moderator
Moderator

Hallo @Hanan ,

Dat klinkt niet als een positieve ervaring! 

Hiervoor stuur je best eens een bericht via "Social media kanalen" aan de webcare stamleden voor extra assistentie op technisch vlak:

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

Tinneke2
Leidende genezer

@patrick2 @MustafaY ik heb het Mesh WiFi laten installeren en ben er zeer tevreden over de technieker vriendelijke man . Rade het mezelf direct aan en de prijs wist ik ook . Geen problemen de WiFi werkt perfect . 
Ben blij dat ik het niet heb geweigerd. Het is een aanrader . 
groetjes tinneke2 

MustafaY
Moderator
Moderator

@Tinneke2 

De Mesh is inderdaad een geniale uitvinding! Ik maak zelf ook van gebruik.

Groetjes,

Mustafa

Fabienne1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb hier volledig geen verstand van maar toen ze bij mij orange kwamen installeren hebben ze zo van die ontvangers voor in het stopcontact verkocht aan mij, is die mesh de modernere verbeterde versie?

Tinneke2
Leidende genezer

@Fabienne1 Met de Mesh heb je een veel betere ontvangst overal in huis 🏠 en valt uw WiFi niet constant uit . En het maakt het veel beter .Heb je de topic niet gelezen van @patrick2 nog thans geeft hij alles haarfijn uitgelegd . Zie gebruik van Mesh-WiFi en als je meer wil weten op blauwe hier drukken en je krijgt nog meer uitleg . 
fijne groetjes tinneke2 

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.