annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn gsm of tablet instellen

Topic gestart op: 12-02-22 08h02

patrick2
Wijze
Wijze
3 0 275

Mijn gsm of tablet instellen

Een gsm instellen of een tablet instellen het vraagt altijd wel even tijd om dit soort dingen te doen. Daarnaast zijn er ook tal van instellingen mogelijk die je kan gebruiken tegenwoordig en er blijven ook maar dingen bijkomen van de fabrikanten door updates. Maar hoe vervelend is het niet als er net die ene bepaalde instelling niet meer werkt op je gsm of tablet ? 

Daarom is er bij Orange ook een mobile configurator die je kan helpen met de instellingen te doen op je tablet of gsm toestel. De tool zal je er stap voor stap bij helpen met een kleine animatie om je te begeleiden om net die instelling weer juist te zetten. Zo kan je bijvoorbeeld je instellingen overlopen voor je mobiele data maar ook de instellingen voor je email adres in te stellen. 

Doormiddel van de animatie en de uitlegde stappen zal deze tool je dus begeleiden en laten zien wat je juist exact dient in te geven of te doen. Daarnaast is de tool ook uitgerust met een Troubleshooter om eventuele problemen op te lossen met je gsm of tablet. Op die manier kan je dan eens nagaan aan de hand van wat kleine vragen om het probleem op die manier op te lossen. Moest dat niet lukken dan kan je altijd de vraag hier op de Tribe aan ons stellen om je er verder mee te helpen. 

patrick2_0-1644649369264.png

 

Over de auteur
Ben iemand die graag de dingen probeert op te lossen als ook mensen te helpen. Heb bij Telenet en Proximus een lange tijd gewerkt dus dat speelt ook een belangrijke rol. Verder hou ik mij bezig met vooral de pc en internet als gsm's en ben ik graag op de hoogte van de nieuwe weetjes en dingen.