annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2 orange simkaarten op 1 gsm

Topic gestart op: 04-07-24 11h29

Antwoorden: 3 antwoorden

zr7veke
Gewaardeerd verkenner

2 orange simkaarten op 1 gsm

Ik heb mijn prive sim op mijn werk gsm geinstalleerd

Beide zijn orange accounts

Kan ik voor beide telnrs mijn verbruik zien

Zoja hoe kan ik dit inorde krijgen

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@zr7veke 

Je kunt, zoals @Pletse reeds aangaf, probleemloos twee accounts aanmaken als klantenzone.

Ik persoonlijk heb ook 2 sims, een abo en een prepaid. Beide wel in een andere foon, maar dat doet niet terzake want uw klantenzone is gebaseerd op uw tf nummer.

Ik heb bij Orange dus twee aparte, los van elkaar staande, klantenzones. Eentje op het nummer van mijn abo en eentje op het nummer van mijn prepaid.

De truc is om beide klantenzones aan te maken met een andere naam (lees: mail adres, bij GMail kosten die niets) en een ander paswoord. De klantenzone zelf is, zoals aangehaald, gebaseerd op telefoonnummer.

Bij het aanmelden in de klantenzone is het dus kwestie van het juiste foon nummer (of de juiste inlognaam) te kiezen. In een apart tabblad kan je dus ook perfect beide tegelijkertijd open hebben staan.

Veel succes 😉

EDIT: deze procedure is uiteraard bedoeld voor te gebruiken op PC. Voor gebruik op de foon, zie de tips van @Pletse 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @zr7veke ,

De My Orange app kan maar 1 klantnummer per keer tonen. 
Of je zal telkens jezelf moeten "uitloggen" uit de My Orange app en terug "aanmelden" met je ander nummer om het verbruik te zien of je kan eens proberen of "app clonen" werkt op jouw GSM (indien het geen Iphone is).
Door de My Orange app te clonen zou je in principe jezelf kunnen registeren met 2 nummers door de app 2 x te installeren op je GSM.
Meer info over app clonen: https://www.makeuseof.com/run-two-copies-of-app-android/ 
Geen idee of het effectief werkt, maar het is het proberen waard...

stijnvw
Gewaardeerd verkenner

Voor 1 nummer ga je de applicatie kunnen gebruiken. Voor de andere nummer ga je moeten werken via de code #123# met uw telefoonapp.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen