Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-22 19h40
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste,
Vinden jullie dit normaal ?
25 minuten wachten niemand neemt op en op eens tegen je gezicht de telefoon afkappen!!!!
ik heb mij aangeduid via de gsm als
“ klant bij Orange “ niemand pakt op..
maar als ik aanduid als nieuwe klant wil een abonnement aanschaffen bij jullie pakken ze trek op !??
Wat is dat voor praktijken allemaal ik ben al 7 dagen bij Orange wat ik allemaal meemaak in 7 dagen man man is tog niet normaal jullie moeten u klanten behandelen als “koning“
en niet 25 minuten laten wachten erna nog afkappen ook nog!!!
Ik heb ook werk te doen ik ben niet verplicht om 25 minuten aan de lijn te wachten op jullie klantendienst!!!
@SledderloUgur goedemorgen,
spijtig dit te moeten lezen.
Neem eens contact op via FB-Messenger als je wil?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
idem hier. Pas klant geworden maar wat een domme keuze zeg.
Onbeschofte, onvriendelijke en onbehulpzame klantendienst.
Je gaat naar shop om zaken aan te passen. Wordt correct uitgevoerd en dan wordt alles teniet gedaan.
Bellen naar klantendienst word je onvriendelijk onthaald. En op kleineren manier aangesproken. Minuten lang in wacht gezet ”ik neem je dossier erbij” ... denk dat ze van 100ste verdieping met trap naar kelder moeten om dossier. Ongehoord om zo lang in wacht te staan. Of ze smijten na minuten in wacht gewoon telefoon dicht. Of zeggen dat ze gedaan hebben maar doen niets. Of ”mijn programma zit vast, mijn collega zal u helpen. Hopla weer minuten lang in wacht.
Ik ben het na 7 dagen bellen en wachten beu. Nog steeds niet geholpen, onbeschofte klantendienst... Hoeft niet meer voor mij.
Aangetekende zending is verzonden, ze mogen alles opzeggen.
@MsHappy goedemorgen,
domme keuze zou ik niet zeggen, we zijn er jaren tevreden mee
en stukken beterkoop.
Het is inderdaad niet fijn om te lezen. Heb je de naam van die medewerker
geef die dan door aan de ombudsman of de klachtendienst.
Neem eens contact op via FB-Messenger als je wil?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Je kan altijd via Messenger contact opnemen met de klantendienst of via de chat op de website. Op die manier moet je niet wachten aan de lijn en kan je nog je ding doen wat je moet doen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |