annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop iPhone

Topic gestart op: 07-07-22 20h27

Antwoorden: 4 antwoorden

lene_delien2
Aspirant verkenner

Aankoop iPhone

beste Orange

Ik wil graag een nieuwe smartphone aanschaffen maar de smartphone waar ik mijn oog op heb laten vallen is enkel verkrijgbaar online zou het ook mogelijk zijn om die in de shop in Mol te kunnen ophalen en eventueel informatie te vragen enzovoort... het gaat om de IPhone 12 mini.

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik zie wel een verschil.

Ik heb al teveel meldingen gezien, hier en op andere fora, van bestelde en betaalde foons die "verloren" geraakt zijn tijdens het transport of zelfs administratief afgeleverd, maar dus nooit effectief ontvangen. Of een leeg pakket gekregen ...

Ik zal dus nooit, jamais de la vie, een (tegenwoordig vrij dure) foon kopen en hem laten bezorgen ... Ik ga wel naar de winkel en betaal als ik hem in mijn pollen heb.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lene_delien2 

Je kan het toestel online aankopen maar zoals je ziet kan je ook op de knop drukken 'reserveer in een shop'. Dat krijg je eigenlijk direct te zien als je daar heen gaat via de website dus je hebt niet echt de moeite gedaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Dit is wel een voorbeeld met abonnement weet nu niet of je die al hebt of niet maar het principe blijft hetzelfde. 

Maar het antwoord is dus ja je kan deze laten reserveren en dan ophalen in een shop. Moest je uitleg willen over het toestel , geen idee welke uitleg je bedoeld , zullen ze je dit ook wel geven.

Schermafbeelding 2022-07-07 om 21.02.52.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
lene_delien2
Aspirant verkenner

beste 

ik weet het maar het is niet in de shop beschikbaar waar ik ga zou het mogelijk zijn om naar de shop te sturen of te bellen dat ze in hun winkel 1 moeten kopen om zo door te verkopen aan mij want het is echt niet mogelijk om het online te kopen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lene_delien2 

Nee het 'door verkopen' zou illegaal zijn he dat is niet mogelijk. 

Wat je wel kan doen is in de shop vragen , eventueel eens bellen , en vragen of ze bij bevoorrading er eentje aan de kant kunnen leggen , dus reserveer je die telefonisch. Zo heeft mijn partner het ook gedaan gewoon even de shop in gegaan en gevraagd om er eentje aan de kant te leggen , wel vermelden welke kleur je wil hebben. Maar als je niet naar de shop gaat bel dan even. 

Online kopen kan ook dan bestel je ene en dan sturen die naar je thuis op. In de shop zijn ze niet goedkoper dan online je krijgt geen extra korting als je een los toestel koopt. Want ik zie het verschil niet of je nu online koopt , je zegt dit kan niet en wat is daar de reden achter dat dit niet kan ? , of dat je in de shop ene gaat kopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen