annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop nieuwe iphone

Topic gestart op: 13-05-20 08h41

Antwoorden: 6 antwoorden

gaetanhuyghe
Aspirant verkenner

Aankoop nieuwe iphone

OPGELOST

Al 18 jaar en 9 maanden klant. Wanneer ik een nieuwe iPhone wil kopen in de winkel lukt het de medewerkers plots niet om de +/- 100 euro korting te geven die bij het abonnement hoort. Nochtans maak ik er aanspraak op. Hier heb ik 1 woord voor: SCHANDALIG! Dan maar naar de Fnac gegaan en daar mijn nieuwe iPhone gekocht. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

is er een bepaalde uitleg geweest waarom men deze niet kon toekennen?

 

groeten,

shop medewerker

Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
TomB
Orange-werknemer

Beste,

is er een bepaalde uitleg geweest waarom men deze niet kon toekennen?

 

groeten,

shop medewerker

Tom

0 pluimen
gaetanhuyghe
Aspirant verkenner

Blijkbaar omdat ik sinds kort een nieuw abonnement heb (duurder dan het vorige) en ik nog moet wachten. Men vergeet dat het geen lachertje is om in corona tijden naar de winkels te komen. Ik kon terugkomen vanaf eind mei of online bestellen en dan zou het plots wel lukken. Als ik online zou bestellen zou ik mijn oude toestel niet kunnen inruilen en dus die premie verliezen. Bovendien wou de winkelbediende dan ook nog zelf mijn oud toestel opkopen (en zelf op internet doorverkopen...). 

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @gaetanhuyghe ,

"Ik kon terugkomen vanaf eind mei of online bestellen en dan zou het plots wel lukken. "

Welk abonnement heeft u momenteel? en heeft u momenteel een contact lopen van 1 jaar of 2 jaar? Wanneer bent u dit abonnement aangegaan? Heeft u nog andere nummers waar een gsm aan verbonden is? zo ja, hoelang lopen deze?


"Bovendien wou de winkelbediende dan ook nog zelf mijn oud toestel opkopen (en zelf op internet doorverkopen...). "

Het is niet toegestaan om als verkoper zelf een gsm van de klant over te kopen of om dit voor te stellen als optie.  


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@gaetanhuyghe 

Als ik dat zo lees zijn dat toch geen frisse toestanden daar ...

Daar zou ik toch minstens een melding van maken bij Orange zelf.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen