Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-23 03h12
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange slaagt er maar niet in om een aansluiting aan te bieden op een bestaande woning waar een coax kabel reeds verschillende jaren aanwezig en klaar is. Nu al 6x gebeld en steeds komt men af met een nieuw voorstel. De laatste technieker heeft alles klaar gemaakt voor een aansluiting. Alle toestellen zijn aanwezig maar toch kan de aansluiting niet plaats vinden. We wachten nu reeds 5 weken en niets worden ondernomen door Orange. Technieker beweerde dat er een probleem is met de lijn buiten ons huis. Het ligt bij Orange of zijn partners. Maar er gebeurt gewoon niets. Men vertelt steeds een ander verhaal maar neemt geen initiatief, We zijn gewoon ten einde raad. Wat stellen jullie nu eindelijk voor om hieruit te geraken Orange???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@skyrunner Zou dat ook aanraden om naar de concurrentie te gaan Telenet geeft constant problemen , kijk maar lees maar eens in het nieuws 🗞️ . Al veel over gelezen. Doen zou ik zeggen . Ga bij Orange is een aanrader alles netjes en verzorgd afgeleverd en met de nodige uitleg .
tinneke2/ een tevreden 😊 klant . / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Dat doen we nu al 5 weken; Helaas geen resultaat... Bedroevend en we gaan het opgeven. Naar de concurrentie zal de oplossing moeten worden.
@skyrunner Zou dat ook aanraden om naar de concurrentie te gaan Telenet geeft constant problemen , kijk maar lees maar eens in het nieuws 🗞️ . Al veel over gelezen. Doen zou ik zeggen . Ga bij Orange is een aanrader alles netjes en verzorgd afgeleverd en met de nodige uitleg .
tinneke2/ een tevreden 😊 klant . / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
??
Orange zelf zal hier niet mee lezen enkel de moderatoren maar die gaan niet veel kunnen doen.
Je spreekt over een aansluiting die niet gedaan kan worden maar scheelt er precies ? heb je die uitleg gehad ?
Is de kabel actief ? zit er ergens een filter op ? moet Telenet ( de beheerder van deze kabel ) nog iets komen doen ?
Allemaal zaken die belangrijk zijn om te weten. Orange huurt de kabel van Telenet en als aan hun kant iets moet gebeuren dan heeft Orange niks te zeggen. En Telenet maakt niet vele haast voor Orange klanten dat is al wel duidelijk geweten.