Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-23 03h12
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange slaagt er maar niet in om een aansluiting aan te bieden op een bestaande woning waar een coax kabel reeds verschillende jaren aanwezig en klaar is. Nu al 6x gebeld en steeds komt men af met een nieuw voorstel. De laatste technieker heeft alles klaar gemaakt voor een aansluiting. Alle toestellen zijn aanwezig maar toch kan de aansluiting niet plaats vinden. We wachten nu reeds 5 weken en niets worden ondernomen door Orange. Technieker beweerde dat er een probleem is met de lijn buiten ons huis. Het ligt bij Orange of zijn partners. Maar er gebeurt gewoon niets. Men vertelt steeds een ander verhaal maar neemt geen initiatief, We zijn gewoon ten einde raad. Wat stellen jullie nu eindelijk voor om hieruit te geraken Orange???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@skyrunner Zou dat ook aanraden om naar de concurrentie te gaan Telenet geeft constant problemen , kijk maar lees maar eens in het nieuws 🗞️ . Al veel over gelezen. Doen zou ik zeggen . Ga bij Orange is een aanrader alles netjes en verzorgd afgeleverd en met de nodige uitleg .
tinneke2/ een tevreden 😊 klant . / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
De kabel ligt klaar maar de laatste technieker beweerde dat er een storing op de lijn zou zitten (nu reeds 3 weken geleden). Men zou het probleem komen oplossen. Maar neen Orange doet niets.Waarschijnlijk moet Telenet komen maar wij kunnen hem hen niet rechtstreeks contacteren, dat moet Orange doen. Maar ze doen niets. Nu vrijdag 9 juni komt er nog eens een technieker die waarschijnlijk weer hetzelfde zal komen vaststellen. En zou blijft het probleem groeien. Als Orange geen initiatieven neemt zal het niet lukken. Wat een slechte organisatie toch.
Neem desnoods een abonnement bij Telenet als het niet vooruit gaat. Kan zijn dat je dit maar na 6 maand kan opzeggen om over te schakelen
Nog geen slecht idee als je geen installatiekosten krijgt bij hen. Misschien gecombineerd met een promo en dan annuleren. Maar bedankt voor de tip.
Hey @skyrunner ,
Een tip die ik al paar mensen heb gegeven: bij problemen, wordt Telenet klant en na een maandje de aanvraag bij Orange doen... Kies voor een pakket met gsm, internet en TV, zo heb je geen installatiekosten bij Telenet. Kijk vooral eerst de voorwaarden na en neem geen "gratis" toestel bij het abonnement anders zul je voor langere tijd vast zitten bij de geeltjes.
Telenet is beheerder van het coax netwerk en wanneer er storingen/problemen zijn, dan mogen/kunnen ze dit zelf oplossen of een collega laten langskomen. Als dit voor hun eigen klanten is, dan gaat dit vlot!
@skyrunner Stuur eens een mail met foto’s naar de klachten dienst ,dan zien ze wat er gaande is met al de nodige uitleg . Want aan de telefoon krijg je altijd iemand anders die niets weten van de feiten . Is misschien 🤔 je enige optie
of een ombudsman inschakelen in het aller laatste geval misschien 🤔 dat het dan wel op gelost geraakt .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |