Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone niet gekregen

OPGELOST

Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer 

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Abonnement met smartphone

@Gwennie0805 wat een vervelende zaak dat uw smartphone er nog niet is maar ook dat zal opgelost worden.

Als u de GSM online besteld heeft gaat u deze nog zeker mogen verwachten per post. Het zal misschien langer duren want het kan zijn dat er geen stock meer is en dan kan het langer duren.

Moest u in de shop geweest zijn en ze hebben u daar gezegd dat er geen stock meer is dan zou ik eens contact opnemen met die shop. Die gaan u hopelijk kunnen zeggen wanneer deze weer stock hebben. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Heb die gsm en zo besteld tijdens feest dagen en krijg niemand te pakken voor het aan te vragen van orange

Highlighted
Leidende sjamaan

@Gwennie0805 oei dat u niemand aan de lijn krijgt is natuurlijk erg vervelend. Maar zoals al eerder gezegd denk ik wel dat u gsm onderweg gaat zijn. Het kan zijn dat er op dat moment geen stock meer was en zal men iets langer moeten wachten tot uw pakketje toekomt. Er zijn er al meerdere geweest die langer moesten wachten maar uiteindelijk toch hebben ontvangen. Het is ook een groot succes zo een gsm aan vermindere prijs . 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
Highlighted
Leidende sjamaan

@Gwennie0805

Je kunt in de webwinkel nagaan of er stock is, dat staat bij elk toestel vermeld. Maar het is niet omdat er stock is dat het snel gaat, bij massa's bestellingen, zoals Patrick reeds aanhaalde, moeten die natuurlijk ook allemaal behandeld worden, en dat kan in deze drukke periode wel eens tegenvallen ... Smiley Verdrietig

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer

Ugh @Gwebbue0805,

Kreeg je een Track & Trace code van bpost om het traject van je nieuwe aanwinst te volgen? Hou zeker ook je spaminbox in het oog.

Dapperheid is je angsten overwinnen

Totems Saluut

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik hen et vandaag reeds ontvangen met track and trice via bpost

Highlighted
Leidende sjamaan

Dat is dan goed nieuws hé

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen