Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-07-19 12h10
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo ik heb donderdag vorige week een toestel met abonnement bestel nu heb ik vrijdag mijn simkaart had en moest die activeren heb ik reeds gedaan nu stond er op dat na 1 werk dag u kaartje actief ga staan nog altijd niet gebeurt en ook nog geen toestel gekregen graag meer info want is stuur via messenger maar niemand antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Gwennie03101 u kan nog eens wachten tot in de loop van deze dag . Gisteren was er een technische panne misschien dat er daar door nummer activeringen mislukt zijn. U kan ook op Facebook massenger een bericht sturen hoe het er mee staat of eens bellen met de klantendienst.
Eens je simkaart geactiveerd is, ontvang je je toestel binnen de 2 werkdagen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging dat je pakket verstuurd is.
De simkaart wordt binnen de 48 uur geactiveerd als u uw oude nummer mee overzet van de vorige provider. Moest het een nieuw nummer zijn wordt deze onmiddelijk geactiveerd tot 24 uur. Dus uit bovenstaande is te lezen dat als uw simkaart geactiveerd is dat u dan pas uw toestel geleverd krijgt. Deze voorwaarden staan op de website hoe de levering gebeurd van uw toestel.
We zijn dinsdag en tis nog niet actief men kaartje
@Gwennie03101 u kan nog eens wachten tot in de loop van deze dag . Gisteren was er een technische panne misschien dat er daar door nummer activeringen mislukt zijn. U kan ook op Facebook massenger een bericht sturen hoe het er mee staat of eens bellen met de klantendienst.
Dank je
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |