annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnemet met toestel

Topic gestart op: 23-07-19 12h10

Antwoorden: 4 antwoorden

Gwennie03101
Gewaardeerd verkenner

Abonnemet met toestel

OPGELOST

Hallo ik heb donderdag vorige week een toestel met abonnement bestel nu heb ik vrijdag mijn simkaart had en moest die activeren heb ik reeds gedaan nu stond er op dat na 1 werk dag u kaartje actief ga staan nog altijd niet gebeurt en ook nog geen toestel gekregen graag meer info want is stuur via messenger maar niemand antwoord

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie03101  u kan nog eens wachten tot in de loop van deze dag . Gisteren was er een technische panne misschien dat er daar door nummer activeringen mislukt zijn. U kan ook op Facebook massenger een bericht sturen hoe het er mee staat of eens bellen met de klantendienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie03101  

Levering van je toestel

Eens je simkaart geactiveerd is, ontvang je je toestel binnen de 2 werkdagen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging dat je pakket verstuurd is.

 

De simkaart wordt binnen de 48 uur geactiveerd als u uw oude nummer mee overzet van de vorige provider. Moest het een nieuw nummer zijn wordt deze onmiddelijk geactiveerd tot 24 uur. Dus uit bovenstaande is te lezen dat als uw simkaart geactiveerd is dat u dan pas uw toestel geleverd krijgt. Deze voorwaarden staan op de website hoe de levering gebeurd van uw toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gwennie03101
Gewaardeerd verkenner

We zijn dinsdag en tis nog niet actief men kaartje

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie03101  u kan nog eens wachten tot in de loop van deze dag . Gisteren was er een technische panne misschien dat er daar door nummer activeringen mislukt zijn. U kan ook op Facebook massenger een bericht sturen hoe het er mee staat of eens bellen met de klantendienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gwennie03101
Gewaardeerd verkenner

Dank je

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen