annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Android 9 op Samsung Galaxy A6

Topic gestart op: 08-06-19 00h11

Antwoorden: 6 antwoorden

Tom22
Aspirant verkenner

Android 9 op Samsung Galaxy A6

OPGELOST

Hallo

Wanneer komt de nieuwste Android 9 op de Samsung Galaxy A6?

Deze vraag heb ik ook al aan Samsung zelf gesteld, hun reactie staat in bijlage.

Groetjes 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ephesia1905
Aspirant scout

Een provider kan niet verandwoordelijk zijn voor updates 😂 het is samsung die de updates langzaam en 1 voor 1 uitrolt, in sommige landen heb je de update al. Als je toch zo graag zo snel mogelijk wil updaten, gewoon met samfirm de firmware flashen via odin van het land waarin de update al is gekomen. (Heb het zelf gedaan op mijn A7, ik moest nog 3 à 4 maanden wachten voor de android 9, terwijl die in rusland al een maand uitgerolt was) en je garantie gaat ook niet weg omdat je geen OEM unlock doet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Tom22  het lijkt mij erg straf als de provider daar voor verantwoordelijk is . Normaal gezien gaan die updates door google en of de fabrikant geleverd worden . @Totem of @AssiaA misschien een idee?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tom22 

Het hangt er ook van af welke versie (land) je actueel geïnstalleerd hebt. De meeste toestellen bij Orange of Telenet gekocht hebben de Luxemburgse versie van de firmware. Het antwoord was misschien gebaseerd op de BE versie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen