annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple vs android

Topic gestart op: 08-02-21 13h54

Antwoorden: 18 antwoorden

Vanempte
Gewaardeerd verkenner

Apple vs android

Welke verkies jij?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@ini7 @Vanempte @Cdt24801 @Schumi_wk @gebruiker 

Bij mij is het heel simpel een iPhone 📱 van Apple nooit meer .vanaf dat mijn iPhone 📲 het minder doet koop ik een Android Gsm veel beter geen gezever no -brainer .Apple is veel te duur en om de zoveel tijd verplicht maar echt 😕 verplicht om een nieuwe te komen omdat je met de software / veiligheid niet verder kan . En heb al een tablet van Android handig en simpel . En ze zijn niet DUUR

gebruiker
Aspirant verkenner

Apple

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Motivatie?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Schumi_wk
Veteraan verkenner

Das een no-brainer: Android

Waarom?

Ga dit met een simpel voorbeeld uitleggen. Mensen die een mobieltje hebben die EOL is kunnen via custom roms nog altijd up-to-date blijven met de laatste software/veiligheidspatches.
Je kunt er ook verschillende launchers op zetten of andere aanpassingen aan doen zonder dat je moet rekenen op het moederbedrijf.

Ook prijsgewijs aankoop is zot, wie nu een apple X koopt betaald bij een gekende elektroketen nog altijd een stuk meer dan de laatste nieuwe Xiaomi 10 met 5G.

HayleyGoemaere
Aspirant verkenner

Appel is mooie qua uiterlijk en is vaak voor wat betreft updates van apps, maar omdak ik persoonlijk altijd al Android heb gebruikt is Android handiger voor mij 🙂

Leden met de meeste pluimen