Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-21 13h54
Antwoorden: 18 antwoorden
@ini7 @Vanempte @Cdt24801 @Schumi_wk @gebruiker
Bij mij is het heel simpel een iPhone 📱 van Apple nooit meer .vanaf dat mijn iPhone 📲 het minder doet koop ik een Android Gsm veel beter geen gezever no -brainer .Apple is veel te duur en om de zoveel tijd verplicht maar echt 😕 verplicht om een nieuwe te komen omdat je met de software / veiligheid niet verder kan . En heb al een tablet van Android handig en simpel . En ze zijn niet DUUR
Apple
Das een no-brainer: Android
Waarom?
Ga dit met een simpel voorbeeld uitleggen. Mensen die een mobieltje hebben die EOL is kunnen via custom roms nog altijd up-to-date blijven met de laatste software/veiligheidspatches.
Je kunt er ook verschillende launchers op zetten of andere aanpassingen aan doen zonder dat je moet rekenen op het moederbedrijf.
Ook prijsgewijs aankoop is zot, wie nu een apple X koopt betaald bij een gekende elektroketen nog altijd een stuk meer dan de laatste nieuwe Xiaomi 10 met 5G.
Appel is mooie qua uiterlijk en is vaak voor wat betreft updates van apps, maar omdak ik persoonlijk altijd al Android heb gebruikt is Android handiger voor mij 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |