annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Automatisch naar MMS bericht uitschakelen

Topic gestart op: 17-10-21 20h47

Antwoorden: 6 antwoorden

matthiasbroucke
Aspirant verkenner

Automatisch naar MMS bericht uitschakelen

OPGELOST

Hallo iedereen,

Ik heb een Xiaomi Note 10 pro en heb het probleem dat lange sms berichten automatisch worden verstuurd als mms bericht.

Ik had liever aparte sms-berichten gezien wanneer de tekst te lang word. 

Ik probeerde al verschillende aanpassingen bij instellingen zoals niet meer automatisch detecteren van het huidige land, een sterretje voor de mms-proxy instellingen,etc. maar geen oplossing te vinden.

Weten jullie een andere oplossing om de mms-service uit te schakelen?

Alvast bedankt!

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@matthiasbroucke 

https://innov8tiv.com/fix-sms-converting-to-mms-in-galaxy-and-other-android-phones-guide/ 

Misschien kan bovenstaande link je helpen. 

Nu dat je sms berichten worden afgeleverd in verschillende keren ( zoals vroeger op de oude nokia toestellen ) dat denk ik niet dat dat nog kan door de moderne technologie. 

Misschien anders via Whatsapp sturen of je berichten inkorten. Maar probeer eerst de link maar eens en kijk of het lukt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Sabrina_04
Aspirant verkenner

Hier een mi 10lite 5g met hetzelfde probleem. 

Heb je intussen als iets gevonden want de oplossing van Patrick vind ik hier ook niet 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@matthiasbroucke  goedemorgen, als het antwoord  van @patrick2 

je heeft geholpen mag je deze als oplossing accepteren.

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@matthiasbroucke 

https://innov8tiv.com/fix-sms-converting-to-mms-in-galaxy-and-other-android-phones-guide/ 

Misschien kan bovenstaande link je helpen. 

Nu dat je sms berichten worden afgeleverd in verschillende keren ( zoals vroeger op de oude nokia toestellen ) dat denk ik niet dat dat nog kan door de moderne technologie. 

Misschien anders via Whatsapp sturen of je berichten inkorten. Maar probeer eerst de link maar eens en kijk of het lukt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sweety84x
Aspirant verkenner

Heel erg bedankt, bij de Orange klantendienst zeiden ze dat ze de MMS functie niet konden uitzetten, met de App 'next sms' die ik vond via de link kan ik terug langere sms'en sturen. Ik ben zeer blij met deze oplossing

Leden met de meeste pluimen