annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling Gsm

Topic gestart op: 19-04-20 23h19

Antwoorden: 8 antwoorden

Petjek
Ervaren verkenner

Bestelling Gsm

OPGELOST

Daarnet proberen een gsm te bestellen via de Orange, alles ging goed tot ik moest afrekenen, mijn kaartnummer was blijkbaar foutief, geen idee wat het probleem was alles dubbel gecheckt, volgens mij alles correct. Toen opnieuw geprobeerd, maar mijn kaart laten inscannen, dit was een optie, nummer die toen verscheen was compleet iets anders dan op mijn kaart. Daarna kreeg ik de vermelding uw betaling is verwerkt. Dus nu heb ik geen idee of mijn aankoop geslaagd is, noch een spoor te vinden via Orange, noch in mijn mailbox, noch via mijn bankapp. Iemand ook al zoiets meegemaakt? Ook heb ik een doorlopende opdracht moeten laten doen bij Orange vooraleer ik mijn bestelling kon plaatsen. Morgen best eens contact opnemen met Orange denk ik.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Petjek
Ervaren verkenner

Ik hoop het, heb er al andere gehoord, greets

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Petjek
Ervaren verkenner

Heb contact gehad met orange, blijkbaar moest ik eerst mijn type abonnement wijzigen vooraleer ik mijn gsm online kon bestellen. Ik had een heel vriendelijke medewerker aan de lijn en die heeft alles in orde gebracht voor mij. Nieuw abonnement en nieuwe gsm, nu hopen dat B-post ook meewerkt, dus het zal afwachten worden. Bedankt voor de tips. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Petjek 

Ge hebt geluk, daarnet in de krant gelezen dat Bpost momenteel werkt volgens het LIFO principe; Last In First Out.

Dat betekent dat als uw pakje vandaag naar Bpost gebracht wordt dat het bij de eerste shift behandeld en geleverd zal worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Petjek
Ervaren verkenner

Ik heb dus veel geluk gehad, maandag besteld en deze morgen geleverd. Bedankt orange en B-post. 

Petjek
Ervaren verkenner

Ik hoop het, heb er al andere gehoord, greets

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen