annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling abbo met smartphone

Topic gestart op: 14-04-20 11h56

Antwoorden: 24 antwoorden

gregorygvl
Aspirant verkenner

Bestelling abbo met smartphone

OPGELOST

Beste leden 

Ik heb een tarief wijziging gedaan 

Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@gregorygvl  vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
patrick2
Wijze
Wijze

@Ludo2  oei sorry dat wist ik ook niet dat wordt dan inderdaad erg moeilijk. Dan hoop ik dat de technische dienst je snel een oplossing kan geven want ik snap het ook niet wat er mis gaat .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ludo2
Aspirant verkenner

Is niet erg

Gingen mij vorige week vrijdag bellen maar ik wacht nog altijd

0 pluimen
Ludo2
Aspirant verkenner

Ik wacht allang en al mijn berichten worden nog niet eens beantwoord of bekeken nooit geen problemen ben.al bijna 7 j klant

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gregorygvl  vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stigkoen
Aspirant verkenner

Ik ben nu al een maand klant bij orange maar mijn gsm is gebarsten en zou graag een gsm hebben met een abonnement maar blijkbaar moet ja al 3 maanden klant zijn daarvoor 

Leden met de meeste pluimen