Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-04-20 13h43
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb een toestel besteld op dinsdag dinsdag 7/4/20. Er is mij gezegd dat ik reeds vorige week vrijdag mijn pakje kon ontvangen. Het is nu (16/4) bijna een week verder en bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik ben hier echt niet tevreden over!
Levering kan je eventueel opvolgen via website van Ceva Logistics. Enkel nummer van je Orange bestelling (dit haal je uit de mail van Orange met je orderbevestiginig) en postcode invullen en hierna op "Status bekijken" klikken.
https://cportal-orange.cevalogistics.com/portal/orange/public/search.action?request_locale=nl_NL
Is hij ondertussen al aangekomen? Ik heb er ook eentje besteld 4/5 en heb ook nog niets vernomen.
@Bamboe9 op dit moment is het wel wat drukker met het leveren van de bestellingen. Wij zitten thuis ook te wachten op bepaalde bestellingen en hebben ook geen track en trace hoe en wanneer deze komen. Die corona crisis doet er niet goed aan dat alles op tijd geleverd wordt. En het is ook te begrijpen die mensen doen er ook alles aan om uw pakje te leveren.
Je kan altijd via Messenger of Twitter sturen om daar je vraag te stellen maar je dient ook daar te wachten op een antwoord.