Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-24 22h16
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik Heb vrijdag 27/12/24 een nieuwe iphone besteld voor 19u er stond bij voor 19u volgende dag in huis zelfs zaterdag maar dat is niet het geval… heb alleen een bevestingsmail gekregen voor de rest niets! Het is ondertussen maandagavond en ben nog steeds aan het wachten…
@Joookeessss goedemorgen,
als je logisch nadenkt weet je dat dit niet kan zeker met deze dagen niet.
De mensen zijn ook maar mensen en géén robots ze doen wat ze kunnen.
Dus misschien een beetje geduld opbrengen?
Of in een winkel zijn gaan kopen!
Je moet me niet zo aanvallen vroeg me dat gewoon af 😉 het is de eerste keer dat ik bij orange bestel normaal ga ik altijd naar de winkel… op de website kon dat ook dan vermeld worden want het is niet de eerste x als ik alles lees …
Nee het is zeker niet de eerste keer maar ook niet de laatste hoor.
Vindt het spijtig dat er geen betere opvolging voor is als je wat besteld. Weet nu niet of Orange ook een track and trace stuurt of diegene die het gaan leveren. Maar eigenlijk zou het moeten zijn als je belt naar de klantendienst dat hun dit ook direct kunnen opvolgen.
Dan moeten ze eigenlijk info kunnen geven er is stock , hij is gepikt en of eventueel gepakt en staat klaar voor verzending.... gewoon dat soort dingen allemaal. Dan is het beter ook voor de klant dan zo te gaan zitten wachten.
Exact wat je zegt. Dit vind ik zeer spijtig en geen manier van communicatie met ons toe.. maar zal mijn bestelling ooit wel ontvangen 😊 prettig nieuwjaar gewenst alvast!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |