annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestellingen online : nog niet geleverd !

Topic gestart op: 16-06-20 12h59

Antwoorden: 1 antwoord

patrick2
Wijze
Wijze

Bestellingen online : nog niet geleverd !

Veel bestellen online tegenwoordig hun toestellen of andere dingen waardoor men niet de deur uit moet gaan. Het is een goede en praktische oplossing voor diegene die niet willen wachten in een shop en zeker in deze tijden. Het is echter dat er op dit moment vele berichten binnen komen dat hun toestel nog niet geleverd is. Sommige wacht al een maand en sommige nog langer wat heel betreurend is om te lezen. 

Toch wil ik iedereen er op attent maken dat hier geen enkele inzage is in bestellingen dus een echte oplossing ernaar zoeken is niet mogelijk via de Tribe. Dat je hier je ervaringen mee deelt is zeker goed daar is de Tribe ook voor. 

Voor een oplossing verwijs ik iedereen graag door via het Webcare team ( Messenger of Twitter ). Deze kunnen dat bekijken en door geven aan de juiste diensten. Als daar een oplossing / antwoord is zal het Webcare team je vanzelf terug antwoorden of bellen. Op die manier gaan ze je verder er mee helpen.

In een Orange shop heeft men geen mogelijkheid voor inzage van online bestellingen. Dus voor wie daar heen wil gaan is het verloren tijd omdat ze daar niet kunnen helpen.

Ik begrijp dat het zeer frustrerend is maar hoe het komt dat het zo lang duurt is voor ons ook niet duidelijk. We willen graag helpen langs deze kant maar die mogelijkheid hebben we helaas niet. Blijf wel je ervaringen delen via de Tribe want het kan Orange enkel maar helpen naar de toekomst toe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
1 ANTWOORD 1
Ashleyimmers
Aspirant verkenner

Corona is toch zo een wonder 😕

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen