annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Budget smartphone

Topic gestart op: 28-11-19 13h47

Antwoorden: 8 antwoorden

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Budget smartphone

Ik ben een student met een beperkt budget van €300. Welke smartphone raden jullie mij aan?

Alvast bedankt,

Lukas

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Teo
Aspirant verkenner

Ik zou voor de samsung galaxy A70 gaan persoonlijk, top toestel

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ook ik heb van de Galaxt A reeks enkel nog maar positief gehoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@LukasHeylen  voor een redelijk en snel toestel waarmee u op internet kan eens een berichtje sturen en mee kan bellen en eventueel een game op kan spelen zou ik persoonlijk de Xiaomi aanraden. Heb onlangs zo een toestel gehaald en deze verloopt naar verwachting super goed. Hij is snel , heeft snelladen , goede batterij erin. Afhankelijk van de keuze van Xiaomi ligt het aan uw budget want mijne was iets meer dan 300 euro maar daaronder heeft men ook een goed toestel.

Ook heb ik van reviews gezien en gehoord dan de Samsung A serie ook goede budget gsm's zijn. Daar ook weer de keus in welk toestel u neemt dat bepaald de prijs. Ken nog mensen die een Samsung A hebben genomen en zijn er zeer tevreden van.

Verwacht van deze twee zeker geen top prestaties zoals een Note 10 plus van Samsung of iets dergelijks maar de teostellen doen wat ze moeten doen.

Misschien zijn er nog Tribers die een andere mening hebben of misschien andere merken kunnen adviseren.

Dit is een persoonlijke mening van wat ik heb en lees en heb gehoord.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ik zal het eens overwegen, bedankt!

Leden met de meeste pluimen