Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-19 13h47
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik ben een student met een beperkt budget van €300. Welke smartphone raden jullie mij aan?
Alvast bedankt,
Lukas
Ik zou voor de samsung galaxy A70 gaan persoonlijk, top toestel
@LukasHeylen voor een redelijk en snel toestel waarmee u op internet kan eens een berichtje sturen en mee kan bellen en eventueel een game op kan spelen zou ik persoonlijk de Xiaomi aanraden. Heb onlangs zo een toestel gehaald en deze verloopt naar verwachting super goed. Hij is snel , heeft snelladen , goede batterij erin. Afhankelijk van de keuze van Xiaomi ligt het aan uw budget want mijne was iets meer dan 300 euro maar daaronder heeft men ook een goed toestel.
Ook heb ik van reviews gezien en gehoord dan de Samsung A serie ook goede budget gsm's zijn. Daar ook weer de keus in welk toestel u neemt dat bepaald de prijs. Ken nog mensen die een Samsung A hebben genomen en zijn er zeer tevreden van.
Verwacht van deze twee zeker geen top prestaties zoals een Note 10 plus van Samsung of iets dergelijks maar de teostellen doen wat ze moeten doen.
Misschien zijn er nog Tribers die een andere mening hebben of misschien andere merken kunnen adviseren.
Dit is een persoonlijke mening van wat ik heb en lees en heb gehoord.
Ik zal het eens overwegen, bedankt!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |