Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-05-23 08h12
Antwoorden: 3 antwoorden
Na een stroomonderbreking heeft de decoder het begeven. Is het mogelijk om een nieuwe aan te vragen?
Normaal gezien zou Orange je een gratis nieuwe decoder moeten geven.
Ze vragen eerst wel om je wifi uit te schakelen en de schakelaar ook, of uit te trekken. Na enkele 5 tal minuten de schakelaar eerst terug insteken, aanzetten, maar terwijl je decoder nog af is, op recet knop induwen heel de tijd en dan wifi aan, schakelaar aan, recet enkele seconden nogsteeds inhouden, en dan lossen. Zo reboot je je decoder. Is makkelijkst met 2 te doen maar alleen gaat ook.
Als het nogsteeds niet werkt dan 5000 bellen en ze komen een nieuwe installeren.
Veel succes en hopelijk is het allemaal snel opgelost?!
Groetjes
Je zult met Orange contact moeten opnemen, @Cn Naar de 5000 bellen. Good luck
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |