annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Orange Dive 73 moet in (bijna) niets onderdoen voor de toppers!

Topic gestart op: 24-09-18 12h24

Antwoorden: 6 antwoorden

CelineR
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

De Orange Dive 73 moet in (bijna) niets onderdoen voor de toppers!

Hallo 🙂

Wist je dat Belgen gemiddeld bijna € 400 uitgeven voor de aankoop van een 4G smartphone?
Toch kan het veel voordeliger: wat dacht je van slechts € 139,99 of maar € 9 in combinatie met een Orange-abonnement?

Dit wonderlijke toestel heet Orange Dive 73. Wij vroegen onze collega’s om het aan de tand te voelen en legden hun bevindingen naast onze eigen tests.

En wat blijkt? Zelfs de meest sceptische collega’s, die alleen maar zweren bij smartphones uit het topsegment, vinden dit een talentvol en charmant toestel.

Wil je meer weten? Lees het volledige artikel op onze blog : https://oran.ge/2MTeKgM 

Heb je de kans al gehad om hem te testen? Geef je mening in onze community…

dive_73_angle.jpgdive_73_back.jpgdive_73_front.jpg


Céline

Labels (3)
6 ANTWOORDEN 6
Movieman
Aspirant genezer

Toch een vraag kan men app. 's overzetten van het vaste geheugen naar de geheugenkaart want dit wordt niet altijd ondersteund door de fabrikant zelf en al zeker niet bij de budgetversies. Huawei ondersteund dit bv. niet terwijl Samsung dat wel doet. Want zoals gezegd op 16 gb heb je niet veel overschot als je nog wat werkgeheugen wil overhouden. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Movieman  schreef:

Toch een vraag kan men app. 's overzetten van het vaste geheugen naar de geheugenkaart want dit wordt niet altijd ondersteund door de fabrikant zelf en al zeker niet bij de budgetversies. Huawei ondersteund dit bv. niet terwijl Samsung dat wel doet. Want zoals gezegd op 16 gb heb je niet veel overschot als je nog wat werkgeheugen wil overhouden. 


Ik denk dat ik dat een beetje moet nuanceren: er zijn apps die het mogelijk maken om apps naar een SD te verhuizen op gelijk welke foon, alleen, niet alle apps laten dat toe. En het is de ontwikkelaar van de app die dat in handen heeft, niet de fabrikant van de foon.

Het klopt wel denk ik dat de high end toestellen dat zonder meer kunnen verplaatsen, ook zonder die speciale app. En als ik mij niet vergis heeft dat ook iets te maken met de Android versie, enkel de hoogste versies hebben dat zelf in huis dacht ik.

Trouwens, los daarvan, foto's, films en muziek zijn dingen die je er zelf op plaatst en die kunnen ALTIJD  op een SD kaartje geplaatst worden (vooropgesteld dat uw foon zo een kaartje kan herbergen). Dat bepaal je zelf in uw settings.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Uiteraard staat op mijn SD card wel wat meer dan enkel app's maar ondervind toch dat 16 gb intern geheugen niets betekent als je sommige app's niet kan overzetten. Bedankt voor je antwoord toch staat de fabrikant Huawei met zijn P8 lite dit niet toe alsook met andere modellen terwijl Samsung met zijn J5 dit wel toestaat het gaat mij om de best koop in budget modellen. Om een vb. te noemen neem nu Netflix kan op je SD card gezet worden met AppMgr III met Samsung maar niet met Huawei. Uiteraard worden bij beide toestellen aan de voorwaarden voldaan wat betreft Android versie en nu wil ik weten of dit ook kan met Orange Dive 73. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman

OK, goede vraag in dat geval Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen