annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rechtsvanboven mobistar en simkaart gekocht in 2017?

Topic gestart op: 19-09-18 17h59

Antwoorden: 2 antwoorden

LG
Aspirant verkenner

Rechtsvanboven mobistar en simkaart gekocht in 2017?

OPGELOST

Hallo allemaal,

ik kocht mijn simkaart aan in 2017.

Nu er staat al heel lang overal waar ik kom Mobistar aan  mijn scherm en min APN instellings staan ingesteld op mobistar internet en mobistar MMS.

Ik wil dit weg.

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LG Als u naar een orange shop gaat kan u de simkaart kosteloos in ruilen . Maar uw instellingen zoals ze nu staan werken exact hetzelfde natuurlijk als Mobistar. Mijn instellingen staan ook op Mobistar en aangezien het enkel een naams verandering is geweest gaan de instellingen op Mobistar blijven staan vrees ik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@LG Als u naar een orange shop gaat kan u de simkaart kosteloos in ruilen . Maar uw instellingen zoals ze nu staan werken exact hetzelfde natuurlijk als Mobistar. Mijn instellingen staan ook op Mobistar en aangezien het enkel een naams verandering is geweest gaan de instellingen op Mobistar blijven staan vrees ik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Op mijn smartfoon (abo, simkaart twee jaar oud) staat alles met Orange B,  op mijn klassieke gewone GSM (prepaid, simkaart vele jaren oud)) staat ook alles met Orange.

Aan de ouderdom of jonge leeftijd van de simkaart gaat het dus niet liggen

Werkt allemaal feilloos. Waarom die heisa? Mij stoort het helemaal niet maar ik ben dan ook met mijn eerste GSM Mobistar klant van het eerste uur geweest en dus gewend aan die naam ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen