annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Deblokkeren nummer 8810

Topic gestart op: 30-04-23 11h24

Antwoorden: 9 antwoorden

Kris81
Gewaardeerd verkenner

Deblokkeren nummer 8810

Hoe deblokkeer ik nummer 8810?

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Kris81
Gewaardeerd verkenner

Vanmorgen heb ik een bericht op 8810 aangekregen. Het nummer zal dus niet meer geblokkeerd zijn. Ik heb nochtans niets veranderd van instellingen. 

De dienst waarvoor ik dit nummer nodig heb, stuurt nochtans nog steeds niet (code om account te verifiëren). Best contact opnemen met de dienst zelf? 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kris81  sorry ik heb te snel gelezen denk ik.

Probeer deze eens?

1. U kunt controleren of het selectievakje "Filter onbekende afzenders" is aangevinkt bij Instellingen > Berichten. ...
  2. U kunt geblokkeerde contactpersonen en nummers bekijken via Instellingen > Berichten > Geblokkeerde contacten.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Kris81
Gewaardeerd verkenner

Bij de instellingen vind ik geen tabblad berichten. 

Waar kan ik de instellingen van de berichten terugvinden? 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Ik veronderstel dat 8810 een sms centrale is voor aankoop/betaling van diensten? Ook multimedia aankopen genoemd bij Orange...

• Open de "My Orange"-app
  • Kies voor "mijn producten beheren"
  • Selecteer het gsm nummer waar je de diensten wenst te deblokkeren
  • Opties beheren
  • "Blokkeren multimedia aankopen" op "Off" zetten en daarna klikken op verder gaan.

Volg dan de verdere stappen en eens je een bevestigingsmail hebt ontvangen dat je diensten werden aangepast kun je gebruik maken van multimedia aankopen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen