Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-23 11h24
Antwoorden: 9 antwoorden
Vanmorgen heb ik een bericht op 8810 aangekregen. Het nummer zal dus niet meer geblokkeerd zijn. Ik heb nochtans niets veranderd van instellingen.
De dienst waarvoor ik dit nummer nodig heb, stuurt nochtans nog steeds niet (code om account te verifiëren). Best contact opnemen met de dienst zelf?
@Kris81 sorry ik heb te snel gelezen denk ik.
Probeer deze eens?
Bij de instellingen vind ik geen tabblad berichten.
Waar kan ik de instellingen van de berichten terugvinden?
Ik veronderstel dat 8810 een sms centrale is voor aankoop/betaling van diensten? Ook multimedia aankopen genoemd bij Orange...
Volg dan de verdere stappen en eens je een bevestigingsmail hebt ontvangen dat je diensten werden aangepast kun je gebruik maken van multimedia aankopen.