annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-shop orange : Wachten op mijn bestelling

Topic gestart op: 02-06-20 09h21

Antwoorden: 3 antwoorden

Jasmin93
Aspirant verkenner

E-shop orange : Wachten op mijn bestelling

Geachte mensen, 

Hier wil ik even mijn kwaadheid kwijt ben reeds 1 jaar en 8 maanden klant bij Orange met alles tv internet en gsm. Ik bestel voor het eerst in jaren een gsm online bij e shop Orange. Alles correct ingevuld en gedaan geld van de rekeningen gegaan en bevestiging mail ontvangen van bestelling nu ist zo 7 dagen later nog niks van bevestig had met tracking nummer om mijn pakket te volgen bel je naar Orange krijg je te horen je gaat nooit je toestel ontvangen er is iets mis gegaan bij bestelling wel wetende er zo een 599,95euro euro van je rekening is getrokken door hun voor de aankoop en nu plots ist van geld goed ontvangen maar weten niet waar het naar toe is ook het toestel. Wacht af tot volgende week dinsdag is de boodschap dan niet inorde storten we misschien je geld terug 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Jasmin93  het is niet bepaald fijn te lezen wat er hier staat. En daar wil ik ook even iets op kwijt. 

Het kan zijn dat het langer duurt met de bestellingen op dit moment. Er zijn hier al verschillende topics over geweest , je kan ze altijd eens zoeken. Sommige hebben aangegeven al 2 weken te wachten en weer andere 4 weken maar toch hebben die hun bestelling gehad. Er is of er zal een achterstand zijn met verwerkingen van de orders omdat iedereen online besteld door de Corona crisis. 

Wat ik niet correct vind is dat de klantendienst "je bent je geld kwijt" dat is niet door die medewerker te beslissen en die kan dat ook helemaal niet zeggen tegen je als klant. Daar gaat die medewerker flink de fout in. Je bent je geld helemaal niet kwijt dat is al het eerste punt , want als er geen levering gedaan kan worden zal je geld terug gestort worden. 

Nu kan je wel twee dingen doen , je kan via het Webcare team ( Messenger of Twitter ) je bericht sturen zodat zij het naar de juiste dienst sturen om te bekijken en op te lossen voor je. Dan zal het Webcare team weer een bericht naar u toe doen om te laten weten wat ze hebben beslist dus hoe ze het gaan oplossen.

( Hierbij ook meteen aangeven wat de klantendienst je gezegd heeft. Ook eventueel naam en toenaam geven want dan kan die persoon erop aangesproken worden ) 

Tweede optie is je vraagt je geld terug , dus je zet die procedure in gang bij Orange. Ondertussen ga je naar een Orange shop en haalt als nog daar je gsm. Als dan je terug vraging van je geld in orde is krijg je dat vanzelf terug op je rekening. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jasmin93
Aspirant verkenner

Dus je bedoelt dat als ik vandaag naar media markt ga bijvoorbeeld ik daar dan mijn toestel kan ophalen? Daar is ook orange shop ben ik dan verplicht terug het bedrag te betalen en dan procedure opstellen dat wat ik online betaalt heb terug te krijgen? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jasmin93  ik zou eerst via het Webcare team gaan ( Messenger of Twitter ) en daar je verhaal doen. Je kan ook eventueel via die weg de procedure in gang te zetten voor je geld terug te vragen. 

Ondertussen dat die procedure loopt voor geld terug te krijgen van je aankoop , kan je naar een Orange shop om een ander nieuw toestel te kopen. Dat betaal je dan ook dus je kan er niks afhalen van je bestelling. Dat gaat niet in een shop weten ze niks van de online bestellingen daar hebben ze ook geen inzage op. Maar je kan daar dus betalen opnieuw dat geld en je hebt je toetsel. Dus eigenlijk heb je dan twee keer betaald maar 1 keer krijg je dat geld terug. 

Of het allemaal voor vandaag gaat zijn weet ik natuurlijk niet. Denk eerst eens te regelen of geld terug of bestelling binnen. Jij moet ook horen wat Orange met jou overeengekomen is. Daarna kan je andere stappen ondernemen. Want als je toch beslist de bestelling door te laten gaan zit je met 2 toestellen. Het Webcare team is naar mijn ervaring het beste , heb nog geen enkele keer de klantendienst gebeld. Het duurt wel een paar dagen voor het Webcare team beantwoord maar dan is de vraag wel bij de juiste dienst geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen