annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E shop

Topic gestart op: 02-02-24 21h49

Antwoorden: 9 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

E shop

OPGELOST

Ik heb 26 januari een iPhone besteld en heb enkel de orderbevestiging gekregen,vanaf dat moment heb ik elke dag naar de klantendienst gebeld en krijg elke keer te horen dat ze ermee bezig zijn ook al via Messenger in contact gestaan daar dezelfde zever .

Wat kan een mens nog meer doen ,mijn geld kwijt en geen gsm . 

Je kan ook nergens een officiële klacht in dienen behalve aan de klantendienst die wordt gerund door mensen die amper de taal spreken

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Anonymous ,

Ik kan het begrijpen dat je stress krijgt van een dergelijke situatie. Ik heb ook ooit een GSM via Orange besteld en ik zat met hetzelfde gevoel. Echter heb ik alles z'n gang laten gaan en na 7 werkdagen had ik de GSM. 
Ze zeggen levertermijn 2 werkdagen maar dit is dikke zever 😅. Het duurt namelijk al 2 werkdagen voordat er een medewerker je aanvraag verwerkt en dit effectief in orde brengt. Dan moet de GSM nog verzonden worden...

Heb je van Orange reeds een mail ontvangen met bevestiging van je bestelling of iets in dat genre?
Anders zou ik die mail(s) eens bekijken en zien of je ergens "algemene voorwaarden" terug kunt vinden. Meestal staat daarin wel iets van levertermijn en procedure voor annulatie van je bestelling.


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Anonymous
Niet van toepassing

Al die kanalen al geprobeerd ,en inderdaad 4 dagen ,het punt is dat ik er wel niks van communicatie over krijg ,dan moeten ze ook niet zeggen binnen de 2 werkdagen.had ik maar de reviews gelezen.

Met dit Tribe forum geraakt een mens ook niet dichter bij de oplossing😭

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Anonymous ,

Ik kan het begrijpen dat je stress krijgt van een dergelijke situatie. Ik heb ook ooit een GSM via Orange besteld en ik zat met hetzelfde gevoel. Echter heb ik alles z'n gang laten gaan en na 7 werkdagen had ik de GSM. 
Ze zeggen levertermijn 2 werkdagen maar dit is dikke zever 😅. Het duurt namelijk al 2 werkdagen voordat er een medewerker je aanvraag verwerkt en dit effectief in orde brengt. Dan moet de GSM nog verzonden worden...

Heb je van Orange reeds een mail ontvangen met bevestiging van je bestelling of iets in dat genre?
Anders zou ik die mail(s) eens bekijken en zien of je ergens "algemene voorwaarden" terug kunt vinden. Meestal staat daarin wel iets van levertermijn en procedure voor annulatie van je bestelling.


Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous fok jezelf toch niet zo op met al die berichten te posten.

We zijn ook maar mensen die anderen proberen te helpen!

Lezen is het eerste wat je doet als je iets koopt of wil bestellen.

Dus wacht tot na het weekend. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Crash
Ervaren verkenner

Is dit samen met een abonnement (SIM kaart) ?

En bv. Nummer overdaging ?

Of enkel alleen een toestel ?

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben al 10 jaar klant bij orange  en dat was toestel met verandering abonnement 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen