Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik heb 26 januari een iPhone besteld en heb enkel de orderbevestiging gekregen,vanaf dat moment heb ik elke dag naar de klantendienst gebeld en krijg elke keer te horen dat ze ermee bezig zijn ook al via Messenger in contact gestaan daar dezelfde zever .
Wat kan een mens nog meer doen ,mijn geld kwijt en geen gsm .
Je kan ook nergens een officiële klacht in dienen behalve aan de klantendienst die wordt gerund door mensen die amper de taal spreken
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Anonymous ,
Ik kan het begrijpen dat je stress krijgt van een dergelijke situatie. Ik heb ook ooit een GSM via Orange besteld en ik zat met hetzelfde gevoel. Echter heb ik alles z'n gang laten gaan en na 7 werkdagen had ik de GSM.
Ze zeggen levertermijn 2 werkdagen maar dit is dikke zever 😅. Het duurt namelijk al 2 werkdagen voordat er een medewerker je aanvraag verwerkt en dit effectief in orde brengt. Dan moet de GSM nog verzonden worden...
Heb je van Orange reeds een mail ontvangen met bevestiging van je bestelling of iets in dat genre?
Anders zou ik die mail(s) eens bekijken en zien of je ergens "algemene voorwaarden" terug kunt vinden. Meestal staat daarin wel iets van levertermijn en procedure voor annulatie van je bestelling.
Al die kanalen al geprobeerd ,en inderdaad 4 dagen ,het punt is dat ik er wel niks van communicatie over krijg ,dan moeten ze ook niet zeggen binnen de 2 werkdagen.had ik maar de reviews gelezen.
Met dit Tribe forum geraakt een mens ook niet dichter bij de oplossing😭
Hey @Anonymous ,
Ik kan het begrijpen dat je stress krijgt van een dergelijke situatie. Ik heb ook ooit een GSM via Orange besteld en ik zat met hetzelfde gevoel. Echter heb ik alles z'n gang laten gaan en na 7 werkdagen had ik de GSM.
Ze zeggen levertermijn 2 werkdagen maar dit is dikke zever 😅. Het duurt namelijk al 2 werkdagen voordat er een medewerker je aanvraag verwerkt en dit effectief in orde brengt. Dan moet de GSM nog verzonden worden...
Heb je van Orange reeds een mail ontvangen met bevestiging van je bestelling of iets in dat genre?
Anders zou ik die mail(s) eens bekijken en zien of je ergens "algemene voorwaarden" terug kunt vinden. Meestal staat daarin wel iets van levertermijn en procedure voor annulatie van je bestelling.
@Anonymous fok jezelf toch niet zo op met al die berichten te posten.
We zijn ook maar mensen die anderen proberen te helpen!
Lezen is het eerste wat je doet als je iets koopt of wil bestellen.
Dus wacht tot na het weekend.
Is dit samen met een abonnement (SIM kaart) ?
En bv. Nummer overdaging ?
Of enkel alleen een toestel ?
Ik ben al 10 jaar klant bij orange en dat was toestel met verandering abonnement
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |