Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik heb 26 januari een iPhone besteld en heb enkel de orderbevestiging gekregen,vanaf dat moment heb ik elke dag naar de klantendienst gebeld en krijg elke keer te horen dat ze ermee bezig zijn ook al via Messenger in contact gestaan daar dezelfde zever .
Wat kan een mens nog meer doen ,mijn geld kwijt en geen gsm .
Je kan ook nergens een officiële klacht in dienen behalve aan de klantendienst die wordt gerund door mensen die amper de taal spreken
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @Anonymous ,
Ik kan het begrijpen dat je stress krijgt van een dergelijke situatie. Ik heb ook ooit een GSM via Orange besteld en ik zat met hetzelfde gevoel. Echter heb ik alles z'n gang laten gaan en na 7 werkdagen had ik de GSM.
Ze zeggen levertermijn 2 werkdagen maar dit is dikke zever 😅. Het duurt namelijk al 2 werkdagen voordat er een medewerker je aanvraag verwerkt en dit effectief in orde brengt. Dan moet de GSM nog verzonden worden...
Heb je van Orange reeds een mail ontvangen met bevestiging van je bestelling of iets in dat genre?
Anders zou ik die mail(s) eens bekijken en zien of je ergens "algemene voorwaarden" terug kunt vinden. Meestal staat daarin wel iets van levertermijn en procedure voor annulatie van je bestelling.
@Anonymous
Weet nu niet welke je besteld hebt maar de nieuwe 15 serie is overal bij elke provider slecht te verkrijgen.
Mijn partner heeft bij Orange gevraagd en was niks in voorraad dan is die bij Proximus gaan vragen ook geen voorraad en bij telenet ook geen voorraad. Ja de online shops dus Coolbleu of dergelijke heeft die wel , wat ik raar vindt.
Maar goed zoals elk jaar zijn die dingen schaars en elk jaar zijn er topics over.
Maar je bent je geld niet kwijt want het wordt wel geleverd enkel kan dit weken duren en anders de procedure laten opstarten om je geld terug te krijgen en ondertussen ergens anders te bestellen.
En hoe start je een procedure om je geld terug te krijgen,dat duurt maanden heb ik op dit forum al gelezen,dus dan ben ik weer gejost.
En ja ik nog eens bijna 1000eueo betalen op een andere plaats.
Allemaal gemakkelijk als je het zelf niet voor hebt pff
Het is inderdaad een iPhone 15 die online beschikbaar staat.
Bestel zoiets bij Coolblue en de dag erop heb je die.jammergenoeg le laten vangen door de scherpe prijs .had beter eerst de reviews gelezen,dan had ik die nooit besteld bij deze amateurs.
Oh ja ,ik zal nog een week afwachten en dan via mijn visa de procedure starten om mijn geld terug te vorderen en hopen dat het lukt.
@Anonymous een goedemorgen,
dit zijn nog maar 4 werkdagen hé.
Online bestellen is altijd een risico.
Ik zou toch even geduld hebben anders ga je hier maar eens lezen;
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.