annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-sim

Topic gestart op: 04-05-20 09h09

Antwoorden: 14 antwoorden

Fanatix
Gewaardeerd verkenner

E-sim

Is het al mogelijk een e-sim abonnement (of prepaid) af te sluiten zonder naar een orange shop te gaan?

en is het probleem met e-sim en de my orange app al opgelost?

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Anonymous
Niet van toepassing

Als ik het zo allemaal lees hier, dan is de gewone simkaart nog het beste op dit moment.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik heb mij opgeofferd en die test gedaan voor een maand uit vrije wil. Kost mij niks en kan de bevindingen door geven aan jullie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  zeker niet doen. Ik heb nu die test gedaan ondanks ik de kennis al had. Maar bon ...wat wel handig is aan die E-sim hij kan zo gebruikt worden. Dus geen simkaart halen of nodig en erop zetten door een QR-code en klaar is het beestje voor gebruik. Dus beperk je toestel tot die E-sim of de normale simkaart maar zeker niet de twee. 

Maar natuurlijk heb ik verder wat getest en als je gsm defect is je kan die sim er niet uithalen , je weet ik gebruik Apple en die beloofd op de website dat je de E-sim zo kan omzetten naar een andere Iphone. Geprobeerd maar dat werkt niet omdat Orange het niet toelaat de niet tastbare kaart over te zetten. Dus Apple heeft een stappen plan maar Orange blokkeert het die overzetting. En dan zijn er zo nog wel wat kleine dingen die me er aan storen. Dus neem die App van Orange , oke ze werken aan een oplossing maar dat zijn dingen die al moesten werken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Samengevat: het is nog veel te vroeg voor de E-Sim, nog teveel kinderziektes.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  eigenlijk wel en het systeem moet volledig zo werken dat je er niks van voelt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen