annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim activatie samsung galaxy watch lte werkt niet

Topic gestart op: 23-02-20 14h44

Antwoorden: 12 antwoorden

Glenner05
Aspirant verkenner

Esim activatie samsung galaxy watch lte werkt niet

Sinds de introductie van de e-sim bij orange heb ik als niet bestaande orange klant een contract dolfijn afgesloten bij een orange shop met de vraag om mijn esim galaxy watch te activeren.   Dit type smartwatch staat specifiek vermeldt op de orange website als compatibel.

Ik heb toen een nano simkaart gekregen om in mijn s10+ te steken en een qr code om nadien de e-sim te downloaden naar de galaxy watch.

Echter is de nano simkaart tot op heden nog steeds niet actief (enkel noodoproepen) en staat de galaxy app mij dus ook niet toe om een qr code te scannen. Reeds terug naar de shop geweest gisteren, zij gingen het uitzoeken. Nadien teruggebeld dat ik nog minstens 48 uur geduld moet hebben en dat de nano kaart uiteindelijk actief zal worden.  

Momenteel nig steeds niets,  vind het ook wel vreemd dat het zo lang duurt allemaal.  Ik had voor de test trouwens een actieve orange simkaart gevraagd aan de store medewerker die mij de zijne even uitleende.   Maar zelfs met die sim krijg ik de melding dat het orange netwerk niet compatibel is en krijg ik de qr scan optie niet.  Die medewerker heeft natuurlijk geen esim actief op zijn abbonement,  dus ik hoop dat het daaraan ligt.

Weet er iemand wat het probleem is? Vind de uitleg van de helpdesk nogal vaag.  Mijn contract loopt ondertussen maar kan het niet gebruiken...

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
drixels
Aspirant verkenner

beste,

is het je ondertussen gelukt om de samsung watch LTE te activeren?

Ik ben reeds een aantal maal bij orange langsgeweest, daar vallen ze compleet uit de lucht.

hebben ondertussen een 2de abbo maar idd activatie lukt niet.

met dank

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@drixels  zolang de orange dit niet ondersteund zal je het niet kunnen activeren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Glenner05  heb net eens ff gekeken en het betreft zeker de samsung galaxy Watch LTE ? Want dat is wel het specifieke toestel wat compatibel is dus geen gewone samsung Galaxy watch.

Nu als het ook gaat om een overzetting van nummer dus een overdracht kan dat zeker tot 48 uur duren. Moest het een nieuw nummer zijn zou het wel direct actief moeten zijn.

Samsung Galaxy Watch LTE: de slimme Samsung Galaxy Watch-horloges met eSIM zijn momenteel niet te koop in België, maar wel compatibel als je ze in het buitenland koopt. Je moet wel een abonnement nemen om de eSIM te kunnen gebruiken. Nieuwe modellen zouden binnenkort worden aangekondigd.


Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Glenner05
Aspirant verkenner

Het is zeker de galaxy watch lte, Duits model via amazon.de 

Het was trouwens een contract met een nieuw nummer, geen overdracht van nieuw nummer. Moet enkel voor de watch dienen. Ik heb proximus via mijn werk

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen