annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra dekking

Topic gestart op: 09-11-21 17h43

Antwoorden: 5 antwoorden

mathilde73
Aspirant verkenner

Extra dekking

Hallo ik ben juist terug van de orange winkel in brasschaat   ik wou een nieuw toestel op mijn abonnement zetten dus lang doordacht ga ik voor de actie van de Samsung S 20 fe.

Alles opgezocht  en happy naar brasschaat    daar in de winkel aangeschoven en het was aan mij.  Ok meneer ik kom voor  de actie  van de Samsung S 20 fe.. ja mevrouw die is er nog  ok dan had ik die graag gehad   ok mevrouw dan gaan u maandelijkse kosten er zo uit zien.  16 euro voor u abonnement en 23 euro voor de data. 

Hmm 23 het is maar 15 ..

Ja maar de eerste 6 maanden betaald u 8 euro extra voor een dekking.. 

Neen dank u ik hoef geen extra verzekering 

Het gaat niet anders mevrouw u kan het na 6 maanden stop zetten

Dank u wel maar ik hoef geen extra verzekering.  

Dan kan ik u geen gsm verkopen mevrouw..

Nu ben ik hier niet goed van  naar de klantendienst gebeld en daar was het antwoord mevrouw ik heb dat hier vandaag nog al gehoord maar bij ons is het niet!!

Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik 6 maanden 8 euro extra zou moeten betalen.

Ik vind het schandalig.!

 

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik zou gewoon een andere Orange shop proberen, een verzekering ben je nooit verplicht te nemen. 😉

0 pluimen
mathilde73
Aspirant verkenner

Hey dank u voor u antwoord maar  ik snap niet dat het zo werkt..  ik heb alles geregeld via De 5000 dan maar maar kan dit zo maar...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mathilde73  

De verzekering ben je niet verlicht om te nemen. Dat kan je nemen als extra maar je bent het niet verplicht.

Als iedereen die een gsm koppelt aan zijn of haar abonnement en verplicht een verzekering is te nemen dan zullen er weinig klanten over zijn. Dus hier moet je niet mee akkoord gaan en zou een andere shop opzoeken. Ze doen er precies veel aan om toch maar te kunnen verkopen maar zo werkt het niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mathilde73
Aspirant verkenner

Hey dank u wel voor u antwoord het wa iets met een dekking en dan was er nog een andere verzekering van 6 euro per maand die er bij kwam..

Sorry maar ik vind dit niet kunnen   ik vind ook op heel de orange site geen klachten formulier  wat toch ook al raar is 

Ik had het mss beter in een mediamarkt of zo geregeld ipv in de shop zelf.. maar ik denkende in de shop geven ze u toch beter advies dan in de carrefour of mediamarkt..

Zouden hier nog mensen dit voor hebben ??

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen