Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-21 17h43
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo ik ben juist terug van de orange winkel in brasschaat ik wou een nieuw toestel op mijn abonnement zetten dus lang doordacht ga ik voor de actie van de Samsung S 20 fe.
Alles opgezocht en happy naar brasschaat daar in de winkel aangeschoven en het was aan mij. Ok meneer ik kom voor de actie van de Samsung S 20 fe.. ja mevrouw die is er nog ok dan had ik die graag gehad ok mevrouw dan gaan u maandelijkse kosten er zo uit zien. 16 euro voor u abonnement en 23 euro voor de data.
Hmm 23 het is maar 15 ..
Ja maar de eerste 6 maanden betaald u 8 euro extra voor een dekking..
Neen dank u ik hoef geen extra verzekering
Het gaat niet anders mevrouw u kan het na 6 maanden stop zetten
Dank u wel maar ik hoef geen extra verzekering.
Dan kan ik u geen gsm verkopen mevrouw..
Nu ben ik hier niet goed van naar de klantendienst gebeld en daar was het antwoord mevrouw ik heb dat hier vandaag nog al gehoord maar bij ons is het niet!!
Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik 6 maanden 8 euro extra zou moeten betalen.
Ik vind het schandalig.!
Ik zou gewoon een andere Orange shop proberen, een verzekering ben je nooit verplicht te nemen. 😉
Hey dank u voor u antwoord maar ik snap niet dat het zo werkt.. ik heb alles geregeld via De 5000 dan maar maar kan dit zo maar...
De verzekering ben je niet verlicht om te nemen. Dat kan je nemen als extra maar je bent het niet verplicht.
Als iedereen die een gsm koppelt aan zijn of haar abonnement en verplicht een verzekering is te nemen dan zullen er weinig klanten over zijn. Dus hier moet je niet mee akkoord gaan en zou een andere shop opzoeken. Ze doen er precies veel aan om toch maar te kunnen verkopen maar zo werkt het niet.
Hey dank u wel voor u antwoord het wa iets met een dekking en dan was er nog een andere verzekering van 6 euro per maand die er bij kwam..
Sorry maar ik vind dit niet kunnen ik vind ook op heel de orange site geen klachten formulier wat toch ook al raar is
Ik had het mss beter in een mediamarkt of zo geregeld ipv in de shop zelf.. maar ik denkende in de shop geven ze u toch beter advies dan in de carrefour of mediamarkt..
Zouden hier nog mensen dit voor hebben ??
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |