annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra dekking

Topic gestart op: 09-11-21 17h43

Antwoorden: 5 antwoorden

mathilde73
Aspirant verkenner

Extra dekking

Hallo ik ben juist terug van de orange winkel in brasschaat   ik wou een nieuw toestel op mijn abonnement zetten dus lang doordacht ga ik voor de actie van de Samsung S 20 fe.

Alles opgezocht  en happy naar brasschaat    daar in de winkel aangeschoven en het was aan mij.  Ok meneer ik kom voor  de actie  van de Samsung S 20 fe.. ja mevrouw die is er nog  ok dan had ik die graag gehad   ok mevrouw dan gaan u maandelijkse kosten er zo uit zien.  16 euro voor u abonnement en 23 euro voor de data. 

Hmm 23 het is maar 15 ..

Ja maar de eerste 6 maanden betaald u 8 euro extra voor een dekking.. 

Neen dank u ik hoef geen extra verzekering 

Het gaat niet anders mevrouw u kan het na 6 maanden stop zetten

Dank u wel maar ik hoef geen extra verzekering.  

Dan kan ik u geen gsm verkopen mevrouw..

Nu ben ik hier niet goed van  naar de klantendienst gebeld en daar was het antwoord mevrouw ik heb dat hier vandaag nog al gehoord maar bij ons is het niet!!

Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik 6 maanden 8 euro extra zou moeten betalen.

Ik vind het schandalig.!

 

 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@mathilde73 

Heb dit nog nooit gehoord in een shop maar hier is het ook de eerste keer dat ik het lees. Dus ik betwijfel zelf of er meer mensen dit hebben voorgehad of ze willen het niet vermelden. In een shop van Orange krijg je altijd beter advies dan in een carrefour. Daar zijn die mensen beter opgeleid en hebben die echt alle info waar ze over moeten beschikken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen