Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-20 14h27
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Vandaag heb ik mijn Flybox ontvangen. Hier zat geen Simkaart in, moet ik deze nog apart bestellen?
De flybox, kan deze meegenomen worden naar andere plaatsen? Of moet deze op dezelfde plaats blijven?
Eveline
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Eveline2 je simkaart zal nog komen per post. Het is een veiligheid's procedure die erin zit zoals met je bankkaart en de veiligheid's code.
Je flybox kan je ook meenemen naar een andere plaats dus deze is niet op je adres geregistreerd. Zodoende heb je de vrijheid om hem mee te nemen bijvoorbeeld naar je tweede verblijf. Je dient wel op die andere plaats altijd eerst te controleren of er voldoende 4G dekking is zodat je de flybox ook daadwerkelijk kan gebruiken. Dit om eventuele problemen te voorkomen.
Beste @Eveline2
Deze kan naar andere locaties meegenomen worden wel enkel in België.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Eveline2 je simkaart zal nog komen per post. Het is een veiligheid's procedure die erin zit zoals met je bankkaart en de veiligheid's code.
Je flybox kan je ook meenemen naar een andere plaats dus deze is niet op je adres geregistreerd. Zodoende heb je de vrijheid om hem mee te nemen bijvoorbeeld naar je tweede verblijf. Je dient wel op die andere plaats altijd eerst te controleren of er voldoende 4G dekking is zodat je de flybox ook daadwerkelijk kan gebruiken. Dit om eventuele problemen te voorkomen.
Ik heb gisteren mijn flybox ontvangen.Wanneer komt mijn simkaart?
@Stefke2306 goedemorgen eerst deze voor jou:
En dan het heeft géén zin je vraag 2 maal op de Tribe te plaatsen
maakt het alleen maar moeilijker om de juiste antwoorden te krijgen.
Je simkaart zal nog komen per post.
Je kan deze verwijderen?
https://community.orange.be/t5/Jouw-community/flybox/td-p/82263
Beste @Eveline2
Deze kan naar andere locaties meegenomen worden wel enkel in België.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |