Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-01-24 09h39
Antwoorden: 2 antwoorden
Volgende gebeurde,
Een orange-installateur kwam langs en gaf aan dat de Coax kabel in mijn appartement niet werkte.
Hij stelde voor om een kabel langs buiten te trekken (in het zwart) waarop ik vriendelijk bedankt heb. In het verslag van orange staat te lezen dat de Coax-kabel niet werkte.
Als tegenexpertise heb ik een elektricien laten komen. Hij stelde vast dat de coax-kabel in perfecte staat is en dus wel degelijk werkte.
Nu heb ik van de elektricien dus wel een mooie factuur gekregen voor de werkuren. Deze factuur moet ik die ik dus nu moet betalen door een fout van de technieker bij Orange.
Hoe kan ik dit verhalen op Orange?
mvg,
Femke
heeft die elektricien dan ook een signaal controle uitgevoerd met geschikt meetapparatuur? heeft die controle uitgevoerd of uw kabel minimaal dubbel afgeschermd is? Ik zou toch meer vertrouwen hebben in een opgeleide telecom technieker, dan een elektricien die denkt te weten wat hij doet, en daar dan een vette factuur voor neerlegt. tot op heden zijn de kosten voor aanleg nieuwe aftakkabel zelfs gratis... dus waarom zou je die weigeren, als jet met een verouderde kabel zit? Ik denk dat de fout eerder bij de elektricien ligt, dan bij de technieker. Met alle respect.
Denk dat dat verhalen niet zal werken, @FES Jij hebt de elektricien gevraagd.
Je kunt eens proberen met te bellen naar de 5000, but don't hold your breath