annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Garantie op iPhone 13

Topic gestart op: 03-02-22 17h09

Antwoorden: 3 antwoorden

Samyvg201
Aspirant verkenner

Garantie op iPhone 13

Heb ik garantie op mijn iPhone 13 als die valt en het scherm kapot gaat?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Frankyvdb
Aspirant verkenner

Nee het val er niet onder

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Samyvg201 

Garantie is enkel op fouten bij het toestel zelf , fouten die bv Apple niet heeft gezien enz , dus in uw geval is dit eigen schade , en dit is niet onder garantie .

Zoals @patrick2 ook zegt .

 

Groeten,

bigMODDER

patrick2
Wijze
Wijze

@Samyvg201 

Heel erg grof gezegd , nee. Daar heb je dus die verzekeringen voor die deze schades dekken. Maar er zullen wel ergens uitzonderingen zijn en daar bedoel ik mee als iemand anders je toestel laat vallen. Daar zullen familiale verzekeringen voor zijn die dit soort schades dekken. 

Maar het komt er op neer als jij je toestel laat vallen , zelf , en je scherm is kapot dan zal Apple deze niet zien als garantie. Moest je toestel niet opstarten of loopt vast of andere interne problemen dan kan je die wel opsturen. Dan zal Apple intern bekijken wat er aan scheelt en hoe deze fouten komen. Er zitten sensoren genoeg in die toestellen om het te kunnen achterhalen of die gevallen is of niet. Als dan blijkt dat het aan het toestel zelf ligt dan krijg je dat wel vergoed. 

Voor de rest heb je 2 jaar garantie op je toestel maar met uitzondering op de batterij daar zit maar 6 maanden garantie op. Dit is in elke smartphone het geval dus niet enkel Apple.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen