annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Green Phone

Topic gestart op: 06-02-22 23h40

Antwoorden: 8 antwoorden

WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Green Phone

OPGELOST

Hallo,

Wat is een green phone juist?

Mvg Lies

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@WorldOfLies 

Ook hier staat het antwoord bij de badge zelf: koop een toestel van het merk Fairphone of een refurbished toestel.

Screenshot 2022-02-07 at 00-23-29 Smartphones en gsm's Orange België.png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

Best of luck then, @EllenOntrommelt 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@EllenOntrommelt 

Ik denk dat je in uw geval best een contact opneemt met de klantendienst. Wij zijn hier zelf ook allemaal gewone klanten en hetgeen je nu vraagt is echt een beslissing die door Orange zelf genomen moet worden. je had immers die foon reeds alvorens je Orange werd.

Maar ik wil dus niet gezegd hebben dat je die badge niet gaat krijgen, het zou dus best kunnen van wel. Ik zou zeggen, stel de vraag aan de klantendienst. Veel succes😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Opnieuw : als je geen idee hebt dat fairphone een merk is ( want echt, nog nooit van gehoord ) maar eerder denkt dat het een algemene naam kan zijn voor producten met een eerlijke handel zoals " fairtrade" ( de verwarring zit hem hier wel in de naam ), dan had ik geen idee hoe je zoiets kan zien.

Sorry voor het ongemak!

Mvg Lies

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@WorldOfLies 

Je hoeft die merken niet op voorhand te kennen, dat was ook bij mij niet het geval. Hetgeen ik gedaan heb is op de website van Orange eens gaan kijken bij het aanbod van de foons. Aan de linkerzijde kan je daar verschillende filters activeren. Eén van die filters is het merk. Klik op die lijst en daar zie je dan de meest vreemde namen staan waar je nog nooit van gehoord had. Welaan, dat zijn de merken die beschikbaar zijn bij Orange. En FairPhone is er eentje van ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen