Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-22 23h40
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Best of luck then, @EllenOntrommelt
Ik denk dat je in uw geval best een contact opneemt met de klantendienst. Wij zijn hier zelf ook allemaal gewone klanten en hetgeen je nu vraagt is echt een beslissing die door Orange zelf genomen moet worden. je had immers die foon reeds alvorens je Orange werd.
Maar ik wil dus niet gezegd hebben dat je die badge niet gaat krijgen, het zou dus best kunnen van wel. Ik zou zeggen, stel de vraag aan de klantendienst. Veel succes😉
Hallo,
Opnieuw : als je geen idee hebt dat fairphone een merk is ( want echt, nog nooit van gehoord ) maar eerder denkt dat het een algemene naam kan zijn voor producten met een eerlijke handel zoals " fairtrade" ( de verwarring zit hem hier wel in de naam ), dan had ik geen idee hoe je zoiets kan zien.
Sorry voor het ongemak!
Mvg Lies
Je hoeft die merken niet op voorhand te kennen, dat was ook bij mij niet het geval. Hetgeen ik gedaan heb is op de website van Orange eens gaan kijken bij het aanbod van de foons. Aan de linkerzijde kan je daar verschillende filters activeren. Eén van die filters is het merk. Klik op die lijst en daar zie je dan de meest vreemde namen staan waar je nog nooit van gehoord had. Welaan, dat zijn de merken die beschikbaar zijn bij Orange. En FairPhone is er eentje van ...