Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-23 11h47
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik zou dringend contact opnemen me
Info@ombudsmantelecom.be
Of persoonlijk naar: peggy.luyten@ombudsmantelecom.be
https://www.ombudsmantelecom.be
ZE ZORGT VOOR EEN OPLOSSING! Veel succes
Helen1
Best niet on-line bestellen als het dringend is
Als je via de website hebt besteld kun je afzien van je aankoop @Nina_123
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
Formulier invullen - je kan je geld terugkrijgen - retourzending is ook gratis Mijn bestelling terugsturen | Orange België
Good luck
Dag Nina,
Ik raad je aan eventueel uw ontvangsbevestiging waar je ordernummer + bank afschrift met de betaling mee te nemen naar een Orange store bij u in de buurt en kijken of ze daar niet rapper kunnen helpen. Want idd online of telefonisch is orange lastig te bereiken en antwoorden krijgen op uw vragen.