- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Gsm besteld en betaald en niet ontvangen
- Hallo ,
- Ikben al 6 jaar klant bij orange en altijd tevreden tot dat ik op 07 / 04 / 2023 een smartphone ging bestellen met abonnement maar heb geen enkele mail gekregen ivm betaling of bestelling.
- Ik heb toen de klantendiesnt gebeld en volgens hun heb ik niets besteld maar het geld is wel van mijn rekening gegaan .
- Ze hebben een dossier gemaakt en ze ging na 48 uur bellen maar na een week nog steeds niets .
- Ik heb intussen al een gsm gekocht omdat het dringend was en die andere stuk was , Ik wil nu enkele mijn geld terug maar ik vrees dat het heel lang gaat duren .
- Ik was zelf geschrokken van de negatieve reviews van de klanten .
- Ze hebben zelf geen mail en ik vind het heel raar want tegenwoordig gebeurt alles digitale maar bij orange is het enkel bellen .
- Ik heb via fb bericht gestuurd maar nog geen enkele reactie en ik moet letterlijk elke dag bellen naar 5000 en ik ben het echt beu altijd zelfde antwoord en dat ik gewoon moet afwachten en het gaat over een groot bedrag van 1023 euro en ik las hier dat iemand met het zelfde probleem die pas na 2 maanden zijn geld heeft teruggestort.
- Ik hoop dat ik hier wat meer antwoord kan krijgen of iemand recent met hetzelfde situatie.
- Bedankt alvast en sorry voor mijn lang test
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou dringend contact opnemen me
Info@ombudsmantelecom.be
Of persoonlijk naar: peggy.luyten@ombudsmantelecom.be
https://www.ombudsmantelecom.be
ZE ZORGT VOOR EEN OPLOSSING! Veel succes
Helen1
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Best niet on-line bestellen als het dringend is
Als je via de website hebt besteld kun je afzien van je aankoop @Nina_123
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
Formulier invullen - je kan je geld terugkrijgen - retourzending is ook gratis Mijn bestelling terugsturen | Orange België
Good luck
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag Nina,
Ik raad je aan eventueel uw ontvangsbevestiging waar je ordernummer + bank afschrift met de betaling mee te nemen naar een Orange store bij u in de buurt en kijken of ze daar niet rapper kunnen helpen. Want idd online of telefonisch is orange lastig te bereiken en antwoorden krijgen op uw vragen.
