La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-23 11h47
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik zou dringend contact opnemen me
Info@ombudsmantelecom.be
Of persoonlijk naar: peggy.luyten@ombudsmantelecom.be
https://www.ombudsmantelecom.be
ZE ZORGT VOOR EEN OPLOSSING! Veel succes
Helen1
Best niet on-line bestellen als het dringend is
Als je via de website hebt besteld kun je afzien van je aankoop @Nina_123
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
Formulier invullen - je kan je geld terugkrijgen - retourzending is ook gratis Mijn bestelling terugsturen | Orange België
Good luck
Dag Nina,
Ik raad je aan eventueel uw ontvangsbevestiging waar je ordernummer + bank afschrift met de betaling mee te nemen naar een Orange store bij u in de buurt en kijken of ze daar niet rapper kunnen helpen. Want idd online of telefonisch is orange lastig te bereiken en antwoorden krijgen op uw vragen.