annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm bestellen met behoud korting abonnement

Topic gestart op: 25-11-23 10h07

Antwoorden: 1 antwoord

sergiodourado10
Aspirant verkenner

Gsm bestellen met behoud korting abonnement

OPGELOST

Hallo, 

Ik heb een internet abonnement + gsm abonnement Go Intense en ik betaal hiervoor 62eur (22 voor go intense en 40eur voor internet), maar als ik online een nieuw toestel wil aanschaffen valt de go intense Multi voordeel korting precies weg (van 22eur naar 35eur), deze dan samen met de smart data wordt dan 60eur (25eur smart data + 35eur Go intense).

Is dat effectief zo? Valt de Multi voordeel korting weg? en moet ik dan de nieuwe bedrag van 35eur voor de Go intense betalen? Want dan wordt de gsm dat ik wil aanschaffen toch duurder dan wat het is. Of is dat bedrag gewoon op de website maar op de maandelijkse factuur zelf behoud ik wel mijn korting en blijft de Go Intense op 22eur?

Alvast bedankt voor de duidelijkheid.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je behoudt je  Multiproductvoordeel, @sergiodourado10  Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België

Die Smart Data is gewoon een afbetaling - kijk even of het niet goedkoper is van direct te betalen zonder Smart Data

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Je behoudt je  Multiproductvoordeel, @sergiodourado10  Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België

Die Smart Data is gewoon een afbetaling - kijk even of het niet goedkoper is van direct te betalen zonder Smart Data

 

Leden met de meeste pluimen