Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Gsm met abonement besteld

Hallo ik heb een gsm met abonement besteld zaterdag maar ik heb een herlaadkaart maar men nummer neem ik wel mee voor de abonement dat ik genomen heb. Krijg ik mijn simkaart en men telefoon samen 

mvg

kelly

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Gsm met abonement besteld

@kelly34  dat is niet zeker dat de gsm en de simkaart tegelijk geleverd gaan worden. Het kan zijn dat de simkaart eerder komt dan de gsm maar ook andersom is mogelijk. Dus zou ff afwachten wat er gaat gebeuren.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

A oké omdat ik vanacht om 00u56 een mail kreeg van je bestelling wordt klaargemaaktdus weet ik nu niet of het de simkaart is of de gsm maar ik ging nog een mail kregen met een link dat ik dan waarschijnlijk kan meevolgen waar het is 

mvg

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@kelly34  ik ben niet helemaal zeker omdat ik nog nooit via Orange online iets besteld heb. Maar denk wel dat er een track en trace nummer komt waar u op kan kijken hoe ver uw pakket is. Dat de betselling klaar gemaakt wordt ja dat kan zijn de simkaart en of de gsm natuurlijk. Ik verwacht wel dat u deze week de bestelling gaat krijgen dus dan ziet u direct of het de twee samen is of appart.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@kelly34  en @patrick2 

Als je een prepaid abo omzet in een postpaid abo met behoud van nummer bij dezelfde provider, heb je dan een nieuwe sim nodig?

Vermits ik het nog niet gedaan heb weet ik het niet, maar het lijkt mij overbodig ... Gewoon een aanpassing in uw profiel lijkt mij voldoende.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik heb herlaadkaart van Proximus dus ja ik zal een nieuwe simkaart nodig hebben met behoud van nummer 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  eerlijkheids halve dacht ik van wel. Een simkaart heeft namelijk een uniek nummer die belangrijk is . Maar dat unieke nummer staat ook bekend of het een prepaid of en postpaid is. Maar goed ik kan ook mis zijn hoor dat ze tegenwoordig gewoon op afstand alles kunnen aanpassen en er dus geen nieuwe simkaart meer komt. In mijn tijd dat ik het nog allemaal deed was dat wel zo.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@kelly34  ja dan gaat u zeker een nieuwe kaart krijgen van Orange. Deze gaat u binnen de twee werkdagen ontvangen per post.

Highlighted
Leidende sjamaan

@kelly34  schreef:

Ik heb herlaadkaart van Proximus dus ja ik zal een nieuwe simkaart nodig hebben met behoud van nummer 

OK, in dat geval klopt mijn premisse "bij dezelfde provider" niet, dan maakt het niet uit wat je had, je krijgt sowieso een nieuwe sim in die situatie Smiley Vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Altijd leuk als je een antwoord aan het intypen bent (met twee of drie vingers) en het dan ook post om dan vast te stellen dat terwijl je moeizaam aan het intikken was dat een collega intussen praktisch net hetzelfde gepost heeft, maar iets rapper getypt heeft Smiley Tong

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen